-
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY nr Z/7/2024
na Wykonanie przez podmiot uprawniony badania sprawozdania finansowego za 2024 rok oraz 2025 rok
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka Podaj Dalej w Koninie, 62-510 ul. Południowa 2a działając na podstawie art.2 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 poz. 1320) oraz Uchwały Nr 01/08/2024 Zarządu Fundacji z dnia 01.08.2024 w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, o wartości poniżej kwoty 130.000 zł netto, zaprasza do złożenia oferty w terminie do 12.11.2024r. godzina 10:00 na wykonanie przedmiotowego zamówienia.
I. Tryb postępowania/ Formalne podstawy przeprowadzenia badania sprawozdania
1.Postępowanie prowadzone jest w trybie „rozeznania rynku ” w formie otwartego zapytania na zasadach i w trybie określonych w w/w Regulaminie.
2. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu zastosowanie mają” :
- ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295),
- ustawa o biegłych rewidentach , firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym
( tj Dz. U. z 2023 r. poz. 1015),
- Krajowe Standardy Badania,
- zasady etyki zawodowej biegłych rewidentów,
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 614).
3. Formularz oferty wraz z pozostałymi załącznikami musi zostać wypełniony przez Wykonawcę ściśle wg postanowień niniejszego zaproszenia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez podmiot uprawniony (zwany dalej wykonawcą) badania sprawozdania finansowego za 2024 r oraz 2025 r.
2. Badanie sprawozdania odbywać się będzie w siedzibie zamawiającego – Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka Podaj Dalej, ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, w godzinach pracy zamawiającego. Zamawiający zastrzega konieczność badania dokumentów źródłowych (próby dokumentów finansowych) w siedzibie zamawiającego, pracę zdalną dopuszcza wyłącznie w zakresie badania ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji stałej.
3. Termin badania: sprawozdanie finansowe zostanie zbadane przez biegłego rewidenta w terminie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za dany rok obrotowy, odpowiednio: do 25.06.2025r. za rok 2024 i 25.06.2026r. za rok 2025. Podpisane sprawozdanie biegłego rewidenta zostanie przesłane na adres e-mail do fundacji badanej w terminie sporządzenia sprawozdania finansowego.
4. Przesłanie do wykonawcy sprawozdania finansowego do badania sporządzonego w postaci elektronicznej i opatrzonego podpisami elektronicznymi lub podpisami w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nastąpi nie później niż do dnia 31.03.2025 r. za 2024 rok i do dnia 31.03.2026 r. za 2025 rok.
5. Z każdego przeprowadzonego badania Sprawozdania finansowego Wykonawca sporządzi sprawozdanie z badania.
6. Wykonawca oświadcza, że jest firmą audytorską w rozumieniu ustawy o biegłych rewidentach wpisaną na listę firm audytorskich prowadzoną przez Polską Agencję Nadzoru Audytowego.
7.Wykonawca oświadcza, że spełnia przewidziane przepisami powszechnie obowiązującymi wymagania w przedmiocie bezstronności i niezależności.
8.Wybór Wykonawcy jako firmy audytorskiej/osoby fizycznej uprawnionej do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego nastąpi na podstawie Uchwały Zarządu Fundacji podjętej zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości.
Rozwiń artykuł ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY nr Z/7/2024 na Wykonanie przez podmiot uprawniony badania sprawozdania finansowego za 2024 rok oraz 2025 rok -PO ZMIANACH+wybór oferty -
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY nr Z/7/2024
na Wykonanie przez podmiot uprawniony badania sprawozdania finansowego za 2024 rok oraz 2025 rok
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka Podaj Dalej w Koninie, 62-510 ul. Południowa 2a działając na podstawie art.2 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 poz. 1320) oraz Uchwały Nr 01/08/2024 Zarządu Fundacji z dnia 01.08.2024 w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, o wartości poniżej kwoty 130.000 zł netto, zaprasza do złożenia oferty w terminie do 04.11.2024r. godzina 10:00 na wykonanie przedmiotowego zamówienia.
I. Tryb postępowania/ Formalne podstawy przeprowadzenia badania sprawozdania
1.Postępowanie prowadzone jest w trybie „rozeznania rynku ” w formie otwartego zapytania na zasadach i w trybie określonych w w/w Regulaminie.
2. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu zastosowanie mają” :
- ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295),
- ustawa o biegłych rewidentach , firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym
( tj Dz. U. z 2023 r. poz. 1015),
- Krajowe Standardy Badania,
- zasady etyki zawodowej biegłych rewidentów,
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 614).
3. Formularz oferty wraz z pozostałymi załącznikami musi zostać wypełniony przez Wykonawcę ściśle wg postanowień niniejszego zaproszenia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez podmiot uprawniony (zwany dalej wykonawcą) badania sprawozdania finansowego za 2024 r oraz 2025 r.
2. Badanie sprawozdania odbywać się będzie w siedzibie zamawiającego – Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka Podaj Dalej, ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, w godzinach pracy zamawiającego. Zamawiający zastrzega konieczność badania dokumentów źródłowych (próby dokumentów finansowych) w siedzibie zamawiającego, pracę zdalną dopuszcza wyłącznie w zakresie badania ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji stałej.
3. Termin badania: sprawozdanie finansowe zostanie zbadane przez biegłego rewidenta w terminie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za dany rok obrotowy, odpowiednio: do 25.06.2025r. za rok 2024 i 25.06.2026r. za rok 2025. Podpisane sprawozdanie biegłego rewidenta zostanie przesłane na adres e-mail do fundacji badanej w terminie sporządzenia sprawozdania finansowego.
4. Przesłanie do wykonawcy sprawozdania finansowego do badania sporządzonego w postaci elektronicznej i opatrzonego podpisami elektronicznymi lub podpisami w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nastąpi nie później niż do dnia 31.03.2025 r. za 2024 rok i do dnia 31.03.2026 r. za 2025 rok.
5. Z każdego przeprowadzonego badania Sprawozdania finansowego Wykonawca sporządzi sprawozdanie z badania.
6. Wykonawca oświadcza, że jest firmą audytorską w rozumieniu ustawy o biegłych rewidentach wpisaną na listę firm audytorskich prowadzoną przez Polską Agencję Nadzoru Audytowego.
7.Wykonawca oświadcza, że spełnia przewidziane przepisami powszechnie obowiązującymi wymagania w przedmiocie bezstronności i niezależności.
8.Wybór Wykonawcy jako firmy audytorskiej/osoby fizycznej uprawnionej do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego nastąpi na podstawie Uchwały Zarządu Fundacji podjętej zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości.
Rozwiń artykuł ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY nr Z/7/2024 na Wykonanie przez podmiot uprawniony badania sprawozdania finansowego za 2024 rok oraz 2025 rok -
ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/6/2024
z 14.10.2024r.
na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON”
Zamawiający: Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ
Adres zamawiającego: ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, Telefon: tel. +48 63 211 22 19
e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego pięciu następujących projektów:
- projektu „ARTETERAPIA DROGĄ DO TWÓRCZEJ INTEGRACJI IX” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON”.
Numer umowy o dofinansowanie: UM/PW9/2024/2/O_WIELKOPOLSKI/4437. Okres realizacji projektu: 01.04.2024- 31.12.2024
Projekt jest realizowany łącznie dla 195 osób w tym opiekunowie, terapeuci oraz wolontariusze którzy na co dzień pracują z osobami niepełnosprawnymi.
Audytowi podlega jeden okres rozliczenia finansowego na kwotę 214.866,00 zł:
- 01.04.2024 –30.09.2024 rozliczono 300 pozycji dowodów kosztowych na kwotę 133 121,93 zł
- 01.10.2024- 31.12.2024 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2024 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 02 do 13 grudnia 2024 rok.
- projektu „AKADEMIA ŻYCIA I SAMODZIELNOŚCI II edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000349/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2024 - 31.03.2025
Projekt jest realizowany łącznie dla 72 osób z niepełnosprawnością.( W okresie rozliczeniowym – 01.04.2024-31.03.2025 objęte wsparciem jest 24 beneficjentów )
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 969.073,44 zł:
- 01.04.2024 –31.07.2024 rozliczono 258 pozycji dowodów kosztowych na kwotę 428.932,61 zł
- 01.08.2024- 31.03.2025 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2024 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 03 do 20 marca 2025 rok.
- projektu „ROZWIŃ SKRZYDŁA VII EDYCJA" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000439/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2024 - 31.03.2025r. (projekt realizowany z partnerem Aeroklub Stalowowolski)
Projekt jest realizowany łącznie dla 33 osoby z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 974.452,86 zł:
- 01.04.2024 –20.08.2024 rozliczono 270 pozycji dowodów kosztowych na kwotę 477.011,26 zł
- 21.08.2024- 31.03.2025 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2024 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 03 do 20 marca 2025 rok.
- projektu „Niepełnosprawny może więcej- IV edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON”
Numer umowy o dofinansowanie: UM/PW9/2024/2/O_WIELKOPOLSKI/4571 Okres realizacji projektu: 01.04.2024 - 31.03.2025 r.
Projekt jest realizowany łącznie dla 80 osób z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 1.490 764,96 zł
- 01.04.2024 - 30.09.2024 rozliczono 380 pozycji dowodów kosztowych na kwotę 491 369,22 zł
- 01.10.2024- 31.03.2025 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2024 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 03 do 20 marca 2025 rok.
- Projektu „Dom Samodzielności” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000420/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2024 - 31.03.2025 r.
Projekt jest realizowany łącznie dla 54 osoby z niepełnosprawnością. .( W okresie rozliczeniowym – 01.04.2024-31.03.2025 objęte wsparciem jest 18 beneficjentów )
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 902.662,60 zł:
- 01.04.2024 –31.07.2024 rozliczono 240 pozycji dowodów kosztowych na kwotę 319.063,20 zł
- 01.08.2024- 31.03.2025 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2024 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 03 do 20 marca 2025 rok.
- Celem audytu zewnętrznego jest uzyskanie obiektywnego zapewnienia, że koszty poniesione w ramach realizacji zadania/projektu są kwalifikowane, a zadanie/projekt jest realizowany zgodnie z przepisami prawa, z wnioskiem i umową oraz wydanie opinii w tym zakresie.
- Audytor dokonuje oceny dokumentów związanych z realizowanym zadaniem/projektem ( w tym dowodów księgowych) w odniesieniu do działań realizowanych przez Wnioskodawcę. Ocenie audytora podlega zgodność realizacji zadania/projektu z jego założeniami określonymi we wniosku oraz w umowie. Podczas audytu badana jest wiarygodność danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, zawartych w przedstawionych przez Wnioskodawcę dokumentach.
- Audytem zewnętrznym musi być objętych co najmniej 90% kosztów zadania/projektu. Audyt odbywa się w siedzibie Fundacji ul. Południowa 2A, 62-510 Konin.
- W ramach audytu badane jest w szczególności czy:
- księgi rachunkowe – w części dotyczącej ewidencji zdarzeń gospodarczych związanych z realizacją zadania/projektu,
- dowody księgowe, stanowiące podstawę dokonania zapisów w księgach rachunkowych,
- zestawienia sporządzone na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie kosztów (faktur VAT i/lub innych dokumentów o równoważnej wartości dowodowej) przedkładane przez Wnioskodawcę do rozliczenia przyznanego dofinansowania,
są zgodne ze stanem faktycznym realizacji zadania/projektu (w tym czy prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiają sytuację finansową i majątkową zadania/projektu, według stanu na dzień sporządzenia ww. dokumentów), a także czy odpowiadają wymogom zawartym w umowie.
Wytyczne dotyczące audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych znajdują się na stronie: Wytyczne dotyczące audytu zewnętrznego - Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (pfron.org.pl)
Rozwiń artykuł ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/6/2024 na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków PFRON z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13 + wybór nakorzystniejszej oferty -
Zapytanie ofertowe Z/5/2024
Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji IX współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
„Arteterapia drogą do twórczej integracji IX” w ramach Konkursu nr 1/2023 "Możemy więcej" z dnia 12 października 2023 roku współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 5 – Poprawa jakości funkcjonowania otoczenia osób niepełnosprawnych.
Celem projektu jest zwiększenie liczby profesjonalnych opiekunów, terapeutów, wolontariuszy; podniesienie poziomu umiejętności pracy z osobami z niepełnosprawnościami, głównie w zakresie integracji społecznej, zwiększania aktywności życiowej, zaradności osobistej i twórczości poprzez zorganizowanie 13 warsztatów arteterapii z pierwszeństwem dla terapeutów, instruktorów, asystentów, wolontariuszy.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi noclegu z wyżywieniem dla maksymalnie 208 osób oraz samego wyżywienia dla maksymalnie 26 osób, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
- Realizacja usługi noclegu i wyżywienia dla maksymalnie 208 uczestników warsztatów (w tym 195 terapeutów oraz 13 specjalistów). Wśród uczestników będą osoby z niepełnosprawnością. Warsztaty realizowane w systemie 3 dni – 2 noclegi, 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 13 warsztatów (na każdym maksymalnie do 20 osób) w termie: od 01.06.2024 r. - 30.11.2024 r.
Harmonogram warsztatów:14 – 16.06.2024 Teatroterapia- ekspresja ciała w procesie twórczym na scenie
28 – 30.06.2024 Komunikacja i budowanie relacji
05 – 07.07.2024 Motywacja i kreatywność07 - 09.07.2024 Hortiterapia z elementami sensoterapii
27 – 29.08.2024 Plastykoterapia poziom podstawowy
29 – 31.08.2024 Plastykoterapia poziom zaawansowany
06 – 08.09.2024 Choreoterapia taniec w integracji
13 – 15.09.2024 Biblioterpia
20 – 22.09.2024 Hortiterapia z elementami florystyki
04 – 06.10.2024 Skulpturoterapia. Praca z gliną, poziom podstawowy
18 – 20.10.2024 Teatroterapia - teatr czarny, teatr cieni
25 – 27.10.2024 Skulpturoterapia. Praca z gliną, praca na kole, poziom zaawansowany
08 – 10.11.2024 ABC ARTETERAPII - arteterapia w pigułce
Harmonogram może ulec zmianie w porozumieniu z Wykonawcą.
- Realizacja usługi wyżywienia dla maksymalnie 26 osób (wolontariusze oraz opiekun uczestników) - 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 13 warsztatów w termie: od 01.06.2024 r. - 30.11.2024 r. Harmonogram może ulec zmianie w porozumieniu z Wykonawcą.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55100000-1- Usługi hotelarskie
55300000-3- Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
- Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie ceny z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
-
Zapytanie ofertowe Z/4/2024
Usługa wynajem hali sportowej w ramach Projektu Niepełnosprawny może więcej IV edycja współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
W związku z realizacją Projektu „Niepełnosprawny może więcej IV edycja” w ramach Konkursu 1/2023 pn. „Możemy więcej” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 2 – Zwiększenie samodzielności osób niepełnosprawnych.
Celem projektu jest zwiększenie samodzielności 60 osób z niepełnosprawnością intelektualną, ruchową i sprzężoną.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
- Wynajem sali sportowej do zajęć rekreacji ruchowej i elementów sportu (w tym dla osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózkach inwalidzkich).
- Realizacja zajęć w okresach:
16.05.2024 -31.03.2025- 200 godz.
01.04.2025- 31.03.2026- 200 godz.
01.04.2026- 31.03.2027- 200 godz.
- Zamawiający wymaga dostępu do sali do zajęć rekreacji ruchowej i elementów sportu był dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, w tym osób na wózkach.
- Realizacja usługi w okresie 16.05.2024 do 31.03.2027r. Harmonogram realizacji zajęć zostanie uzgodnione na etapie podpisywania umowy z wykonawcą.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
70220000-9 Usługi wynajmu
-
Zapytanie ofertowe Z/3/2024
Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji IX współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
„Arteterapia drogą do twórczej integracji IX” w ramach Konkursu nr 1/2023 pn. "Możemy więcej" z dnia 12 października 2023 roku współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 5 – Poprawa jakości funkcjonowania otoczenia osób niepełnosprawnych.
Celem projektu jest zwiększenie liczby profesjonalnych opiekunów, terapeutów, wolontariuszy; podniesienie poziomu umiejętności pracy z osobami z niepełnosprawnościami, głównie w zakresie integracji społecznej, zwiększania aktywności życiowej, zaradności osobistej i twórczości poprzez zorganizowanie 13 warsztatów arteterapii z pierwszeństwem dla terapeutów, instruktorów, asystentów, wolontariuszy.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi noclegu z wyżywieniem dla maksymalnie 208 osób oraz samego wyżywienia dla maksymalnie 26 osób, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
- Realizacja usługi noclegu i wyżywienia dla maksymalnie 208 uczestników warsztatów (w tym 195 terapeutów oraz 13 specjalistów). Wśród uczestników będą osoby z niepełnosprawnością. Warsztaty realizowane w systemie 3 dni – 2 noclegi, 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 13 warsztatów (na każdym maksymalnie do 20 osób) w termie: od 01.06.2024 r. - 30.11.2024 r.
Harmonogram warsztatów:14 – 16.06.2024 Teatroterapia- ekspresja ciała w procesie twórczym na scenie
28 – 30.06.2024 Komunikacja i budowanie relacji
05 – 07.07.2024 Motywacja i kreatywność07 - 09.07.2024 Hortiterapia z elementami sensoterapii
27 – 29.08.2024 Plastykoterapia poziom podstawowy
29 – 31.08.2024 Plastykoterapia poziom zaawansowany
06 – 08.09.2024 Choreoterapia taniec w integracji
13 – 15.09.2024 Biblioterpia
20 – 22.09.2024 Hortiterapia z elementami florystyki
04 – 06.10.2024 Skulpturoterapia. Praca z gliną, poziom podstawowy
18 – 20.10.2024 Teatroterapia - teatr czarny, teatr cieni
25 – 27.10.2024 Skulpturoterapia. Praca z gliną, praca na kole, poziom zaawansowany
08 – 10.11.2024 ABC ARTETERAPII - arteterapia w pigułce
Harmonogram może ulec zmianie w porozumieniu z Wykonawcą.
- Realizacja usługi wyżywienia dla maksymalnie 26 osób (wolontariusze oraz opiekun uczestników) - 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 13 warsztatów w termie: od 01.06.2024 r. - 30.11.2024 r. Harmonogram może ulec zmianie w porozumieniu z Wykonawcą.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55100000-1- Usługi hotelarskie
55300000-3- Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
- Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie ceny z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
-
Usługa transportu w ramach Projektu Niepełnosprawny może więcej IV edycja współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
W związku z realizacją Projektu „Niepełnosprawny może więcej IV edycja” w ramach Konkursu 1/2023 pn. „Możemy więcej” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 2 – Zwiększenie samodzielności osób niepełnosprawnych.
Celem projektu jest zwiększenie samodzielności 60 osób z niepełnosprawnością intelektualną, ruchową i sprzężoną.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
- Transport osób (w tym z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózkach inwalidzkich).
- Realizacja usługi transportowej dla osób (w tym z niepełnosprawnością ruchową) średnio 7000 km miesięcznie.
- Zamawiający wymaga aby transport był dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, w tym osób na wózkach, bez konieczności przesiadania się z wózka na fotel (zapewnienie minimum dwóch miejsc).
- Przywóz osób głównie z miejsca zamieszkania do miejsca prowadzenia zajęć tj. Osada Janaszkowo, Wąsosze 73A, 62 – 561 Wąsosze i odwóz po za zajęciach do miejsca zamieszkania.
- Jednorazowy przewóz jednej grupy jednym mikrobusem max 6 osób, w tym min. 2 osoby poruszające się na wózkach.
- Realizacja usługi w okresie 15.04.2024 do 31.03.2027r. Harmonogram realizacji zajęć, a także trasy zostaną uzgodnione na etapie podpisywania umowy z wykonawcą.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
60130000-8- Usługi transport osób
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/2/2024 Usługa transportu w ramach Projektu Niepełnosprawny może więcej IV edycja współfinansowanego ze środków PFRON + informacja o wyborze -
Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji IX współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
„Arteterapia drogą do twórczej integracji IX” w ramach Konkursu nr 1/2023 pn. "Możemy więcej" z dnia 12 października 2023 roku współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 5 – Poprawa jakości funkcjonowania otoczenia osób niepełnosprawnych.
Celem projektu jest zwiększenie liczby profesjonalnych opiekunów, terapeutów, wolontariuszy; podniesienie poziomu umiejętności pracy z osobami z niepełnosprawnościami, głównie w zakresie integracji społecznej, zwiększania aktywności życiowej, zaradności osobistej i twórczości poprzez zorganizowanie 13 warsztatów arteterapii z pierwszeństwem dla terapeutów, instruktorów, asystentów, wolontariuszy.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
- Realizacja usługi noclegu i wyżywienia dla maksymalnie 213 uczestników warsztatów (w tym 200 terapeutów oraz 13 specjalistów). Wśród uczestników będą osoby z niepełnosprawnością. Warsztaty realizowane w systemie 3 dni – 2 noclegi, 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 13 warsztatów (na każdym maksymalnie do 20 osób) w termie: od 01.06.2024 r. - 30.11.2024 r.
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/1/2024 Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji IX współfinansowanego ze środków PFRON - informacja o unieważnieniu postępowania
-
ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/7/2023
z 28.09.2023r.
na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON”
Zamawiający: Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ
Adres zamawiającego: ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, Telefon: tel. +48 63 211 22 19
e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego pięciu następujących projektów:
- projektu „ARTETERAPIA DROGĄ DO TWÓRCZEJ INTEGRACJI VIII” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000419/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2023- 30.11.2023
Projekt jest realizowany łącznie dla 190 osób w tym opiekunowie terapeuci oraz wolontariusze którzy na co dzień pracują z osobami niepełnosprawnymi.
Audytowi podlega jeden okres rozliczenia finansowego na kwotę 221.520,00zł:
- 01.04.2023 –26.09.2023 rozliczono pozycji 300 dowodów kosztowych na kwotę 119.034,42zł
- 27.09.2023- 30.11.2023 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2023 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 13 do 24 listopada 2023 rok.
- projektu „AKADEMIA ŻYCIA I SAMODZIELNOŚCI II edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000349/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2023 - 31.03.2024
Projekt jest realizowany łącznie dla 72 osób z niepełnosprawnością.( W okresie rozliczeniowym – 01.04.2023-31.03.2024 objęte wsparciem jest 24 beneficjentów )
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 1.009.050,12zł:
- 01.04.2023 –31.07.2023 rozliczono pozycji 238 dowodów kosztowych na kwotę 321.197,34zł
- 01.08.2023- 31.03.2024 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2023 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2024 rok.
- projektu „ROZWIŃ SKRZYDŁA VII EDYCJA" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000439/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2023 - 31.03.2024r. (projekt realizowany z partnerem Aeroklub Stalowowolski)
Projekt jest realizowany łącznie dla 33 osoby z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 1005838,64zł:
- 01.04.2023 –19.09.2023 rozliczono pozycji 200 dowodów kosztowych na kwotę 328128,69zł
- 20.09.2023- 31.03.2024 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2023 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2024 rok.
- projektu „Niepełnosprawny może więcej- III edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000309/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2023 - 31.03.2024r.
Projekt jest realizowany łącznie dla 80 osób z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 856.397,04 zł
- 01.04.2023 - 14.09.2023 rozliczono pozycji 198 dowodów kosztowych na kwotę 380.420,27zł
- 15.09.2023- 31.03.2024 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2023 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2024 rok.
- Projektu „Dom Samodzielności” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000420/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2023 - 31.03.2024r.
Projekt jest realizowany łącznie dla 54 osoby z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 851.659,20 zł:
- 01.04.2023 –19.09.2023 rozliczono pozycji 170 dowodów kosztowych na kwotę 178.173,89zł
- 20.09.2023- 31.03.2024 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2023 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2024 rok.
- Celem audytu zewnętrznego jest uzyskanie obiektywnego zapewnienia, że koszty poniesione w ramach realizacji zadania/projektu są kwalifikowane, a zadanie/projekt jest realizowany zgodnie z przepisami prawa, z wnioskiem i umową oraz wydanie opinii w tym zakresie.
- Audytor dokonuje oceny dokumentów związanych z realizowanym zadaniem/projektem ( w tym dowodów księgowych) w odniesieniu do działań realizowanych przez Wnioskodawcę. Ocenie audytora podlega zgodność realizacji zadania/projektu z jego założeniami określonymi we wniosku oraz w umowie. Podczas audytu badana jest wiarygodność danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, zawartych w przedstawionych przez Wnioskodawcę dokumentach.
- Audytem zewnętrznym musi być objętych co najmniej 90% kosztów zadania/projektu. Audyt odbywa się w siedzibie fundacji.
- W ramach audytu badane jest w szczególności czy:
- księgi rachunkowe – w części dotyczącej ewidencji zdarzeń gospodarczych związanych z realizacją zadania/projektu,
- dowody księgowe, stanowiące podstawę dokonania zapisów w księgach rachunkowych,
- zestawienia sporządzone na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie kosztów (faktur VAT i/lub innych dokumentów o równoważnej wartości dowodowej) przedkładane przez Wnioskodawcę do rozliczenia przyznanego dofinansowania,
są zgodne ze stanem faktycznym realizacji zadania/projektu (w tym czy prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiają sytuację finansową i majątkową zadania/projektu, według stanu na dzień sporządzenia ww. dokumentów), a także czy odpowiadają wymogom zawartym w umowie.
Wytyczne dotyczące audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych znajdują się na stronie: https://www.pfron.org.pl/organizacje-pozarzadowe/projekty-i-konkursy-dla-organizacji-pozarzadowych/zadania-zlecane-aktualnie-realizowane-konkursy/siegamy-po-sukces-konkurs-12021/dokumentacja-konkursowa/wytyczne-dotyczace-audytu-zewnetrznego/wytyczne-dotyczace-audytu-zewnetrznego-zadanprojektow-finansowanych-w-czesci-lub-w-calosci-ze-srodkow-pfron-w-ramach-ustawy-o-rehabilitacji-zawodowej-i-spolecznej-oraz-zatrudnianiu-osob-niepelnosprawnych/#c329559
Rozwiń artykuł ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/7/2023 z 28.09.2023r. na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie + ino o wyborze -
ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/6/2023
z 19.09.2023r.
na przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka Podaj Dalej
Zamawiający: Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ
Adres zamawiającego: ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, Telefon: tel. +48 63 211 22 19
e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa przeprowadzenia badania rocznego sprawozdania finansowego za rok 2022 i 2023.
Dane roku 2022:
- liczba dokumentów księgowych 3750 szt.
- Liczba zatrudnionych osób na umowę o pracę 43.
- Przychody 6.795.000,00zł.
- Suma bilansowa 7.982.798,00zł.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest badanie sprawozdania finansowego za 2022 i 2023 rok.
Roczne sprawozdanie składa się z:
1) Bilansu
2) Rachunku zysków i strat
3) Informacji dodatkowej.
Informacja dodatkowa zawiera dane i objaśnienia niezbędne do tego, aby roczne sprawozdanie
finansowe rzetelnie i jasno przedstawiało sytuację majątkową i finansową oraz wynik finansowy
Fundacji, i obejmuje:
1) wprowadzenie do sprawozdania finansowego, zawierające opis przyjętych zasad rachunkowości,
w tym metod wyceny i sporządzenia sprawozdania finansowego, oraz przedstawienie przyczyn
i skutków ich ewentualnych zmian w stosunku do roku poprzedniego;
2) dodatkowe informacje i objaśnienia:
a) do pozycji bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu własnym za okres sprawozdawczy,
b) inne informacje istotne dla zrozumienia sprawozdania finansowego.
-
Zapytanie ofertowe Z/5/2023
Usługa transportu w ramach Projektu Niepełnosprawny może więcej III edycja współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
W związku z realizacją Projektu „Niepełnosprawny może więcej III edycja” w ramach Konkursu 1/2020 pn. „Pokonamy bariery” z dnia 09 października 2020 roku współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 2 – Zwiększenie samodzielności osób niepełnosprawnych.
Celem projektu jest zwiększenie samodzielności 80 osób z niepełnosprawnością intelektualną, ruchową i sprzężoną.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
- Transport osób (w tym z niepełnosprawnością ruchową oraz wózków inwalidzkich).
- Realizacja usługi transportowej dla osób (w tym z niepełnosprawnością ruchową) średnio 4400 km miesięcznie.
- Zamawiający wymaga aby transport był dostosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową (w tym przewozu osób na wózkach) .
- Transport dodatkowych wózków na przyczepce samochodowej.
- Odjazdy osób głównie z siedziby Fundacji PODAJ DALEJ (Konin, województwo wielkopolskie).
- Jednorazowy przewóz grupy max 20 osób.
- Realizacja usługi w okresie 01.06.2023 r. do 31.03.2024 r. Harmonogram realizacji a także trasy zostaną uzgodnione na etapie podpisywania umowy z wykonawcą.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
60130000-8- Usługi transport osób
-
Zapytanie ofertowe Z/4/2023
Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji VIII współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
W związku z realizacją Projektu „Arteterapia drogą do twórczej integracji VIII” w ramach Konkursu 1/2022 pn. „Działamy razem” z dnia 31 października 2022 roku współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 5 – Poprawa jakości funkcjonowania otoczenia osób niepełnosprawnych.
Celem projektu jest zwiększenie liczby profesjonalnych opiekunów, terapeutów, wolontariuszy; podniesienie poziomu umiejętności pracy z osobami z niepełnosprawnościami, głównie w zakresie integracji społecznej, zwiększania aktywności życiowej, zaradności osobistej i twórczości poprzez zorganizowanie 12 warsztatów arteterapii z pierwszeństwem dla terapeutów, instruktorów, asystentów, wolontariuszy oraz 1 warsztat arteterapii z pierwszeństwem dla opiekunów faktycznych osób zależnych.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
- Realizacja usługi noclegu i wyżywienia dla maksymalnie 203 uczestników warsztatów (w tym 190 terapeutów oraz 13 specjalistów). Wśród uczestników będą osoby z niepełnosprawnością. Warsztaty realizowane w systemie 3 dni – 2 noclegi, 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 13 warsztatów (na każdym maksymalnie do 20 osób) w termie: od 01.06.2023 r. - 30.11.2023 r.
Harmonogram warsztatów:02-04.06.2023 Teatroterapia- ekspresja ciała w procesie twórczym na scenie
16-18.06.2023 Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
30.06-02.07.2023 Eko-deco- rękodzieło z wykorzystaniem hortiterapii
14-16.07.2023 Warsztaty rozwojowe. Komunikacja i budowanie relacji (z elementami dramy)22-24.08.2023 - Plastykoterapia I stopnia
24-26.08.2023- Plastykoterapia II stopnia
- -Biblioterapia
- - Choreoterapia, taniec kreatywny w integracji
15-17.09.2023- Hortiterapia
- -ABC ARTETERAPII-arteterapia w pigułce
13-15.10.2023 Skulpturoterapia. Praca z gliną z osobami z niepełnosprawnościami, poziom podstawowy
20-22.10.2023 Teatroterapia- teatra czarny, teatr cieni
17-19.11.2023 Skulpturoterapia. Praca z gliną z osobami z niepełnosprawnościami, poziom zaawansowany
Harmonogram może ulec zmianie w porozumieniu z Wykonawcą.
- Realizacja usługi wyżywienia dla maksymalnie 27 osób (wolontariusze oraz opiekun uczestników) - 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 13 warsztatów w termie: od 01.06.2023 r. - 30.11.2023 r. Harmonogram może ulec zmianie w porozumieniu z Wykonawcą.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55100000-1- Usługi hotelarskie
55300000-3- Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
Termin wykonania zamówienia: 01.06.2023 r. - 30.11.2023 r.
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/4/2023 Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji VIII współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych+info o wyborze -
Zapytanie ofertowe Z/3/2023
Zakup i dostawa szafek oraz łóżek ortopedycznych z materacami antyodleżynowymi w ramach Projektu „Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
W związku z realizacją Projektu Projekt RPWP. 07.02.02-30- 0017/18 Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Priorytet VII „Włączenie społeczne” Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne.
Celem projektu jest zwiększenie samodzielności i sprawności 162 osób z niepełnosprawnością poprzez udział w treningach umiejętności społecznych, aktywizujących, funkcjonalnej rehabilitacji.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
- Zakup i dostawa szafek oraz łóżek ortopedycznych z materacami antyodleżynowymi przeznaczonymi dla osób z niepełnosprawnościami. Przedmiot zamówienia opisany w poniższej tabeli:
Nazwa, rodzaj sprzętu
Charakterystyka oraz minimalne wymagania
Łóżka ortopedyczne elektryczne z pilotem
6 szt.
- łóżko przeznaczone do rehabilitacji i pielęgnacji
w środowisku
domowym,
- max. waga użytkownika: min. 135 kg
- dł. całkowita min. 210 cm, szer. całkowita min. 100
cm
- regulacja wysokości leża min. od 40 cm - 80 cm
- regulacja segmentu oparcia pleców: min. 0,70 o
- wyposażenie w wysięgnik wraz z uchwytem,
poręcze boczne
-wykończenie drewniane w kolorze buk
Materace do łóżek
6 szt.
- materac wykonany z pianki poliuretanowej typu w pokrowcu paroprzepuszczalnym,
- zew. część pokryta łatwym w utrzymaniu
czystości, wytrzymałym
materiałem- możliwość złożenia materaca i
zapięcia na rzepy
- wymiar dostoswany do poz.1- łóżko rehabilitacyjne
Materac przeciwodleżynowy do łóżek
ortopedycznych
6 szt.
-materac zmienno ciśnieniowy wymiar dostoswany do poz.1- łóżko rehabilitacyjne
Szafka przyłóżkowa z wysuwanym blatem
6 szt.
-wysuwana półka boczna łatwa w składaniu,
-szerokość min. 53 cm,
-wysokość min 86cm,
- głębokość min 45 cm
- wykończenie drewniane w kolorze buk
-
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- dalej zwana „SWZ”
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.) - dalej zwanej „Pzp”
Nazwa nadana zamówieniu:
„Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9 - osobowego busa specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ”
Oznaczenie sprawy:
Z/2/2023
- Nazwa oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej i adres strony internetowej prowadzonego postępowania.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ
Adres: ul. Południowa 2 A, 62-510 Konin
tel. 669140677
e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
- Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem
o udzielenie zamówienia.
- Tryb udzielenia zamówienia oraz informacja, czy zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp zamawiający udziela zamówienia w trybie podstawowym,
w którym w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy.- Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 SWZ.
Przedmiotem zapytania jest zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami na wózkach inwalidzkich, spełniającego wymagania opisane w Załączniku nr 1 do SWZ.
- Zamówienie jest współfinansowane ze środków PFRON pochodzących z "Programu wyrównywania różnic między regionami III", obszar D likwidacja barier transportowych. Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
- Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
- 34110000-1 Samochody osobowe;
- 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych.
- Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
- Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone
w opisie przedmiotu zamówienia.
- Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną na całość zamówienia.
Rozwiń artykuł „Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9 - osobowego busa specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ”Oznaczenie sprawy: Z/2/2023 + info o wyborze najkorzystniejszej oferty -
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.) - dalej zwanej „Pzp”
Nazwa nadana zamówieniu:
„Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9 - osobowego busa specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ”
Oznaczenie sprawy:
Z/1/2023
- Nazwa oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej i adres strony internetowej prowadzonego postępowania.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ
Adres: ul. Południowa 2 A, 62-510 Konin
tel. 669140677
e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
- Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem
o udzielenie zamówienia.
- Tryb udzielenia zamówienia oraz informacja, czy zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp zamawiający udziela zamówienia w trybie podstawowym,
w którym w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy.- Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 SWZ.
Przedmiotem zapytania jest zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami na wózkach inwalidzkich, spełniającego wymagania opisane w Załączniku nr 1 do SWZ.
- Zamówienie jest współfinansowane ze środków PFRON pochodzących z "Programu wyrównywania różnic między regionami III", obszar D likwidacja barier transportowych. Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
- Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
- 34110000-1 Samochody osobowe;
- 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych.
- Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
- Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone
w opisie przedmiotu zamówienia.
- Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną na całość zamówienia.
Rozwiń artykuł „Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9 - osobowego busa specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ” Oznaczenie sprawy: Z/1/2023 -
ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/5/2022
z 02.11.2022r.
na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON”
Zamawiający: Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ
Adres zamawiającego: ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, Telefon: tel. +48 63 211 22 19
e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego czterech następujących projektów:
- projektu „ARTETERAPIA DROGĄ DO TWÓRCZEJ INTEGRACJI VII” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000380/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2022- 31.12.2022
Projekt jest realizowany łącznie dla 190 osób w tym opiekunowie terapeuci oraz wolontariusze którzy na co dzień pracują z osobami niepełnosprawnymi.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 217.246,40zł:
- 01.04.2022 –14.09.2022 rozliczono pozycji 280 dowodów kosztowych na kwotę 81.825,37zł
- 15.09.2022- 31.12.2022 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2022 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 12 do 16 grudnia 2022 rok.
- projektu „AKADEMIA ŻYCIA I SAMODZIELNOŚCI II edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000349/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2022 - 31.03.2023
Projekt jest realizowany łącznie dla 72 osób z niepełnosprawnością.( W okresie rozliczeniowym – 01.04.2022-31.03.2023 objęte wsparciem jest 24 beneficjentów )
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 939.539,60zł:
- 01.04.2022 –20.09.2022 rozliczono pozycji 300 dowodów kosztowych na kwotę 319.940,50zł
- 21.09.2022- 31.03.2023 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2022 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2023 rok.
- projektu „ROZWIŃ SKRZYDŁA VI EDYCJA" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000379/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2022 - 31.03.2023r. (projekt realizowany z partnerem Aeroklub Stalowowolski)
Projekt jest realizowany łącznie dla 33 osoby z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 803.153,15zł:
- 01.04.2022 –22.09.2022 rozliczono pozycji 220 dowodów kosztowych na kwotę 451.471,07zł
- 22.09.2022- 31.03.2023 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2022 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2023 rok.
- projektu „Niepełnosprawny może więcej- III edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000309/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2022 - 31.03.2023r.
Projekt jest realizowany łącznie dla 80 osób z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 743.559,30 zł:
- 01.04.2022 –14.09.2022 rozliczono pozycji 190 dowodów kosztowych na kwotę 262.839,55zł
- 15.09.2022- 31.03.2023 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2022 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2023 rok.
- Celem audytu zewnętrznego jest uzyskanie obiektywnego zapewnienia, że koszty poniesione w ramach realizacji zadania/projektu są kwalifikowane, a zadanie/projekt jest realizowany zgodnie z przepisami prawa, z wnioskiem i umową oraz wydanie opinii w tym zakresie.
- Audytor dokonuje oceny dokumentów związanych z realizowanym zadaniem/projektem ( w tym dowodów księgowych) w odniesieniu do działań realizowanych przez Wnioskodawcę. Ocenie audytora podlega zgodność realizacji zadania/projektu z jego założeniami określonymi we wniosku oraz w umowie. Podczas audytu badana jest wiarygodność danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, zawartych w przedstawionych przez Wnioskodawcę dokumentach.
- Audytem zewnętrznym musi być objętych co najmniej 90% kosztów zadania/projektu. Audyt odbywa się w siedzibie fundacji.
- W ramach audytu badane jest w szczególności czy:
- księgi rachunkowe – w części dotyczącej ewidencji zdarzeń gospodarczych związanych z realizacją zadania/projektu,
- dowody księgowe, stanowiące podstawę dokonania zapisów w księgach rachunkowych,
- zestawienia sporządzone na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie kosztów (faktur VAT i/lub innych dokumentów o równoważnej wartości dowodowej) przedkładane przez Wnioskodawcę do rozliczenia przyznanego dofinansowania,
są zgodne ze stanem faktycznym realizacji zadania/projektu (w tym czy prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiają sytuację finansową i majątkową zadania/projektu, według stanu na dzień sporządzenia ww. dokumentów), a także czy odpowiadają wymogom zawartym w umowie.
Wytyczne dotyczące audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych znajdują się na stronie: https://www.pfron.org.pl/organizacje-pozarzadowe/projekty-i-konkursy-dla-organizacji-pozarzadowych/zadania-zlecane-aktualnie-realizowane-konkursy/siegamy-po-sukces-konkurs-12021/dokumentacja-konkursowa/wytyczne-dotyczace-audytu-zewnetrznego/wytyczne-dotyczace-audytu-zewnetrznego-zadanprojektow-finansowanych-w-czesci-lub-w-calosci-ze-srodkow-pfron-w-ramach-ustawy-o-rehabilitacji-zawodowej-i-spolecznej-oraz-zatrudnianiu-osob-niepelnosprawnych/#c329559
Rozwiń artykuł ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/5/2022 z 02.11.2022r. na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków PFRON z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” + informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty -
Zapytanie ofertowe Z/4/2022
Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji VII współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
W związku z realizacją Projektu „Arteterapia drogą do twórczej integracji VII” w ramach Konkursu 1/2021 pn. „Sięgamy po sukces” z dnia 07.11.2021 współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 5 – Poprawa jakości funkcjonowania otoczenia osób niepełnosprawnych.
Celem projektu jest zwiększenie liczby profesjonalnych opiekunów, terapeutów, wolontariuszy; podniesienie poziomu umiejętności pracy z osobami z niepełnosprawnościami, głównie w zakresie integracji społecznej, zwiększania aktywności życiowej, zaradności osobistej i twórczości poprzez zorganizowanie 12 warsztatów arteterapii z pierwszeństwem dla terapeutów, instruktorów, asystentów, wolontariuszy oraz 1 warsztat arteterapii z pierwszeństwem dla opiekunów faktycznych osób zależnych.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Rozwiń artykuł Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji VII współfinansowanego ze środków PFRON+info o wyborze -
W związku z realizacją Projektu „Arteterapia drogą do twórczej integracji VII” w ramach Konkursu 1/2021 pn. „Sięgamy po sukces” z dnia 07.11.2021 współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 5 – Poprawa jakości funkcjonowania otoczenia osób niepełnosprawnych.
Celem projektu jest zwiększenie liczby profesjonalnych opiekunów, terapeutów, wolontariuszy; podniesienie poziomu umiejętności pracy z osobami z niepełnosprawnościami, głównie w zakresie integracji społecznej, zwiększania aktywności życiowej, zaradności osobistej i twórczości poprzez zorganizowanie 12 warsztatów arteterapii z pierwszeństwem dla terapeutów, instruktorów, asystentów, wolontariuszy oraz 1 warsztat arteterapii z pierwszeństwem dla opiekunów faktycznych osób zależnych.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
Realizacja usługi noclegu i wyżywienia dla maksymalnie 204 uczestników warsztatów (w tym 190 terapeutów oraz 14 specjalistów). Wśród uczestników będą osoby z niepełnosprawnością. Warsztaty realizowane w systemie 3 dni – 2 noclegi, 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 13 warsztatów (na każde maksymalnie do 20 osób) w termie: od 01.06.2022 r. - 31.12.2022 r.
Rozwiń artykuł Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji VII współfinansowanego ze środków PFRON+informacja o wyborze -
Zapytanie ofertowe Z/2/2022
Opracowanie zmiany projektu inwestycji pt.: „Zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoleniowo-wypoczynkowego na budynek opieki i rehabilitacji wraz z przebudową, nadbudową i rozbudową w miejscowości Wąsosze”
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane
z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest
w języku polskim.Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
Budynek opieki i rehabilitacji składa się z trzech kondygnacji. Opracowanie projektu dotyczy dwóch kondygnacji budynku parteru i piętra;
- Parter o pow. 719 m2, który Fundacja zaadoptuje w części na mieszkania chronione dla
łącznie 7 niesamodzielnych osób z niepełnosprawnością oraz część dzienną jak: wspólna
stołówka z aneksem kuchennym, salon przeznaczony do grupowych spotkań z mieszkańcami, ogólnodostępne toalety i łazienki. Trzy niewielkie pomieszczenia przeznaczone zostaną na miejsca pracy dla opiekunów, asystentów i pozostałej kadry merytorycznej obsługującej
całość kompleksu. - Piętro o pow. 728,1 m2, na którym znajdować się będą mieszkania chronione dla max 14 osób z niepełnosprawnością narządu ruchu o znacznym i umiarkowanym stopniu
niepełnosprawności.
- Parter o pow. 719 m2, który Fundacja zaadoptuje w części na mieszkania chronione dla
-
ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/6/2021
z 09.12.2021r.
na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON”
Zamawiający: Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ
Adres zamawiającego: ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, Telefon: tel. +48 63 211 22 19
e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego czterech następujących projektów:
- projektu „ARTETERAPIA DROGĄ DO TWÓRCZEJ INTEGRACJI VI” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000330/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2021- 31.12.2021
Projekt jest realizowany łącznie dla 235 osób w tym opiekunowie terapeuci oraz wolontariusze którzy na co dzień pracują z osobami niepełnosprawnymi.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 239.463,70zł:
- 01.04.2021 –15.10.2021 rozliczono pozycji 315 dowodów kosztowych na kwotę 91.935,62zł
- 16.10.2021- 31.12.2021 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2021 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 23 do 29 grudnia 2021 rok.
- projektu „AKADEMIA ŻYCIA I SAMODZIELNOŚCI" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000263/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2021 - 31.03.2022
Projekt jest realizowany łącznie dla 72 osób z niepełnosprawnością.( W okresie rozliczeniowym – 01.04.2021-31.03.2022 objęte wsparciem jest 26 beneficjentów )
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 491.164,17zł:
- 01.04.2021 –14.09.2021 rozliczono pozycji 302 dowodów kosztowych na kwotę 177.730,27zł
- 15.09.2021- 31.03.2022 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2021 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2022 rok.
- projektu „ROZWIŃ SKRZYDŁA V EDYCJA" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000335/15/D Okres realizacji projektu: 04.05.2021 - 31.03.2022r. (projekt realizowany z partnerem Aeroklub Stalowowolski)
Projekt jest realizowany łącznie dla 32 osób z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 697.441,30zł:
- 04.05.2021 –14.09.2021 rozliczono pozycji 79 dowodów kosztowych na kwotę 115.511,13zł
- 15.09.2021- 31.03.2022 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 04-05-2021 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2022 rok.
- projektu „Niepełnosprawny może więcej- III edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000309/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2021 - 31.03.2022r.
Projekt jest realizowany łącznie dla 60 osób z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 632.789,16 zł:
- 01.04.2021 –17.11.2021 rozliczono pozycji 245 dowodów kosztowych na kwotę 218.927,41zł
- 18.11.2021- 31.03.2022 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2021 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2022 rok.