-
Zapytanie ofertowe Z/3/2023
Zakup i dostawa szafek oraz łóżek ortopedycznych z materacami antyodleżynowymi w ramach Projektu „Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
W związku z realizacją Projektu Projekt RPWP. 07.02.02-30- 0017/18 Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Priorytet VII „Włączenie społeczne” Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne.
Celem projektu jest zwiększenie samodzielności i sprawności 162 osób z niepełnosprawnością poprzez udział w treningach umiejętności społecznych, aktywizujących, funkcjonalnej rehabilitacji.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
- Zakup i dostawa szafek oraz łóżek ortopedycznych z materacami antyodleżynowymi przeznaczonymi dla osób z niepełnosprawnościami. Przedmiot zamówienia opisany w poniższej tabeli:
Nazwa, rodzaj sprzętu
Charakterystyka oraz minimalne wymagania
Łóżka ortopedyczne elektryczne z pilotem
6 szt.
- łóżko przeznaczone do rehabilitacji i pielęgnacji
w środowisku
domowym,
- max. waga użytkownika: min. 135 kg
- dł. całkowita min. 210 cm, szer. całkowita min. 100
cm
- regulacja wysokości leża min. od 40 cm - 80 cm
- regulacja segmentu oparcia pleców: min. 0,70 o
- wyposażenie w wysięgnik wraz z uchwytem,
poręcze boczne
-wykończenie drewniane w kolorze buk
Materace do łóżek
6 szt.
- materac wykonany z pianki poliuretanowej typu w pokrowcu paroprzepuszczalnym,
- zew. część pokryta łatwym w utrzymaniu
czystości, wytrzymałym
materiałem- możliwość złożenia materaca i
zapięcia na rzepy
- wymiar dostoswany do poz.1- łóżko rehabilitacyjne
Materac przeciwodleżynowy do łóżek
ortopedycznych
6 szt.
-materac zmienno ciśnieniowy wymiar dostoswany do poz.1- łóżko rehabilitacyjne
Szafka przyłóżkowa z wysuwanym blatem
6 szt.
-wysuwana półka boczna łatwa w składaniu,
-szerokość min. 53 cm,
-wysokość min 86cm,
- głębokość min 45 cm
- wykończenie drewniane w kolorze buk
-
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- dalej zwana „SWZ”
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.) - dalej zwanej „Pzp”
Nazwa nadana zamówieniu:
„Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9 - osobowego busa specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ”
Oznaczenie sprawy:
Z/2/2023
- Nazwa oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej i adres strony internetowej prowadzonego postępowania.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ
Adres: ul. Południowa 2 A, 62-510 Konin
tel. 669140677
e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
- Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem
o udzielenie zamówienia.
- Tryb udzielenia zamówienia oraz informacja, czy zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp zamawiający udziela zamówienia w trybie podstawowym,
w którym w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy.- Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 SWZ.
Przedmiotem zapytania jest zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami na wózkach inwalidzkich, spełniającego wymagania opisane w Załączniku nr 1 do SWZ.
- Zamówienie jest współfinansowane ze środków PFRON pochodzących z "Programu wyrównywania różnic między regionami III", obszar D likwidacja barier transportowych. Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
- Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
- 34110000-1 Samochody osobowe;
- 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych.
- Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
- Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone
w opisie przedmiotu zamówienia.
- Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną na całość zamówienia.
Rozwiń artykuł „Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9 - osobowego busa specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ”Oznaczenie sprawy: Z/2/2023 + info o wyborze najkorzystniejszej oferty -
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.) - dalej zwanej „Pzp”
Nazwa nadana zamówieniu:
„Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9 - osobowego busa specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ”
Oznaczenie sprawy:
Z/1/2023
- Nazwa oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej i adres strony internetowej prowadzonego postępowania.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ
Adres: ul. Południowa 2 A, 62-510 Konin
tel. 669140677
e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
- Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem
o udzielenie zamówienia.
- Tryb udzielenia zamówienia oraz informacja, czy zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp zamawiający udziela zamówienia w trybie podstawowym,
w którym w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy.- Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 SWZ.
Przedmiotem zapytania jest zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami na wózkach inwalidzkich, spełniającego wymagania opisane w Załączniku nr 1 do SWZ.
- Zamówienie jest współfinansowane ze środków PFRON pochodzących z "Programu wyrównywania różnic między regionami III", obszar D likwidacja barier transportowych. Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
- Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
- 34110000-1 Samochody osobowe;
- 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych.
- Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
- Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone
w opisie przedmiotu zamówienia.
- Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną na całość zamówienia.
Rozwiń artykuł „Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9 - osobowego busa specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ” Oznaczenie sprawy: Z/1/2023 -
ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/5/2022
z 02.11.2022r.
na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON”
Zamawiający: Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ
Adres zamawiającego: ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, Telefon: tel. +48 63 211 22 19
e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego czterech następujących projektów:
- projektu „ARTETERAPIA DROGĄ DO TWÓRCZEJ INTEGRACJI VII” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000380/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2022- 31.12.2022
Projekt jest realizowany łącznie dla 190 osób w tym opiekunowie terapeuci oraz wolontariusze którzy na co dzień pracują z osobami niepełnosprawnymi.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 217.246,40zł:
- 01.04.2022 –14.09.2022 rozliczono pozycji 280 dowodów kosztowych na kwotę 81.825,37zł
- 15.09.2022- 31.12.2022 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2022 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 12 do 16 grudnia 2022 rok.
- projektu „AKADEMIA ŻYCIA I SAMODZIELNOŚCI II edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000349/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2022 - 31.03.2023
Projekt jest realizowany łącznie dla 72 osób z niepełnosprawnością.( W okresie rozliczeniowym – 01.04.2022-31.03.2023 objęte wsparciem jest 24 beneficjentów )
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 939.539,60zł:
- 01.04.2022 –20.09.2022 rozliczono pozycji 300 dowodów kosztowych na kwotę 319.940,50zł
- 21.09.2022- 31.03.2023 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2022 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2023 rok.
- projektu „ROZWIŃ SKRZYDŁA VI EDYCJA" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000379/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2022 - 31.03.2023r. (projekt realizowany z partnerem Aeroklub Stalowowolski)
Projekt jest realizowany łącznie dla 33 osoby z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 803.153,15zł:
- 01.04.2022 –22.09.2022 rozliczono pozycji 220 dowodów kosztowych na kwotę 451.471,07zł
- 22.09.2022- 31.03.2023 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2022 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2023 rok.
- projektu „Niepełnosprawny może więcej- III edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000309/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2022 - 31.03.2023r.
Projekt jest realizowany łącznie dla 80 osób z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 743.559,30 zł:
- 01.04.2022 –14.09.2022 rozliczono pozycji 190 dowodów kosztowych na kwotę 262.839,55zł
- 15.09.2022- 31.03.2023 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2022 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2023 rok.
- Celem audytu zewnętrznego jest uzyskanie obiektywnego zapewnienia, że koszty poniesione w ramach realizacji zadania/projektu są kwalifikowane, a zadanie/projekt jest realizowany zgodnie z przepisami prawa, z wnioskiem i umową oraz wydanie opinii w tym zakresie.
- Audytor dokonuje oceny dokumentów związanych z realizowanym zadaniem/projektem ( w tym dowodów księgowych) w odniesieniu do działań realizowanych przez Wnioskodawcę. Ocenie audytora podlega zgodność realizacji zadania/projektu z jego założeniami określonymi we wniosku oraz w umowie. Podczas audytu badana jest wiarygodność danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, zawartych w przedstawionych przez Wnioskodawcę dokumentach.
- Audytem zewnętrznym musi być objętych co najmniej 90% kosztów zadania/projektu. Audyt odbywa się w siedzibie fundacji.
- W ramach audytu badane jest w szczególności czy:
- księgi rachunkowe – w części dotyczącej ewidencji zdarzeń gospodarczych związanych z realizacją zadania/projektu,
- dowody księgowe, stanowiące podstawę dokonania zapisów w księgach rachunkowych,
- zestawienia sporządzone na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie kosztów (faktur VAT i/lub innych dokumentów o równoważnej wartości dowodowej) przedkładane przez Wnioskodawcę do rozliczenia przyznanego dofinansowania,
są zgodne ze stanem faktycznym realizacji zadania/projektu (w tym czy prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiają sytuację finansową i majątkową zadania/projektu, według stanu na dzień sporządzenia ww. dokumentów), a także czy odpowiadają wymogom zawartym w umowie.
Wytyczne dotyczące audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych znajdują się na stronie: https://www.pfron.org.pl/organizacje-pozarzadowe/projekty-i-konkursy-dla-organizacji-pozarzadowych/zadania-zlecane-aktualnie-realizowane-konkursy/siegamy-po-sukces-konkurs-12021/dokumentacja-konkursowa/wytyczne-dotyczace-audytu-zewnetrznego/wytyczne-dotyczace-audytu-zewnetrznego-zadanprojektow-finansowanych-w-czesci-lub-w-calosci-ze-srodkow-pfron-w-ramach-ustawy-o-rehabilitacji-zawodowej-i-spolecznej-oraz-zatrudnianiu-osob-niepelnosprawnych/#c329559
Rozwiń artykuł ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/5/2022 z 02.11.2022r. na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków PFRON z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” + informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty -
Zapytanie ofertowe Z/4/2022
Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji VII współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
W związku z realizacją Projektu „Arteterapia drogą do twórczej integracji VII” w ramach Konkursu 1/2021 pn. „Sięgamy po sukces” z dnia 07.11.2021 współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 5 – Poprawa jakości funkcjonowania otoczenia osób niepełnosprawnych.
Celem projektu jest zwiększenie liczby profesjonalnych opiekunów, terapeutów, wolontariuszy; podniesienie poziomu umiejętności pracy z osobami z niepełnosprawnościami, głównie w zakresie integracji społecznej, zwiększania aktywności życiowej, zaradności osobistej i twórczości poprzez zorganizowanie 12 warsztatów arteterapii z pierwszeństwem dla terapeutów, instruktorów, asystentów, wolontariuszy oraz 1 warsztat arteterapii z pierwszeństwem dla opiekunów faktycznych osób zależnych.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Rozwiń artykuł Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji VII współfinansowanego ze środków PFRON+info o wyborze -
W związku z realizacją Projektu „Arteterapia drogą do twórczej integracji VII” w ramach Konkursu 1/2021 pn. „Sięgamy po sukces” z dnia 07.11.2021 współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 5 – Poprawa jakości funkcjonowania otoczenia osób niepełnosprawnych.
Celem projektu jest zwiększenie liczby profesjonalnych opiekunów, terapeutów, wolontariuszy; podniesienie poziomu umiejętności pracy z osobami z niepełnosprawnościami, głównie w zakresie integracji społecznej, zwiększania aktywności życiowej, zaradności osobistej i twórczości poprzez zorganizowanie 12 warsztatów arteterapii z pierwszeństwem dla terapeutów, instruktorów, asystentów, wolontariuszy oraz 1 warsztat arteterapii z pierwszeństwem dla opiekunów faktycznych osób zależnych.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
Realizacja usługi noclegu i wyżywienia dla maksymalnie 204 uczestników warsztatów (w tym 190 terapeutów oraz 14 specjalistów). Wśród uczestników będą osoby z niepełnosprawnością. Warsztaty realizowane w systemie 3 dni – 2 noclegi, 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 13 warsztatów (na każde maksymalnie do 20 osób) w termie: od 01.06.2022 r. - 31.12.2022 r.
Rozwiń artykuł Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji VII współfinansowanego ze środków PFRON+informacja o wyborze -
Zapytanie ofertowe Z/2/2022
Opracowanie zmiany projektu inwestycji pt.: „Zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoleniowo-wypoczynkowego na budynek opieki i rehabilitacji wraz z przebudową, nadbudową i rozbudową w miejscowości Wąsosze”
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane
z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest
w języku polskim.Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
Budynek opieki i rehabilitacji składa się z trzech kondygnacji. Opracowanie projektu dotyczy dwóch kondygnacji budynku parteru i piętra;
- Parter o pow. 719 m2, który Fundacja zaadoptuje w części na mieszkania chronione dla
łącznie 7 niesamodzielnych osób z niepełnosprawnością oraz część dzienną jak: wspólna
stołówka z aneksem kuchennym, salon przeznaczony do grupowych spotkań z mieszkańcami, ogólnodostępne toalety i łazienki. Trzy niewielkie pomieszczenia przeznaczone zostaną na miejsca pracy dla opiekunów, asystentów i pozostałej kadry merytorycznej obsługującej
całość kompleksu. - Piętro o pow. 728,1 m2, na którym znajdować się będą mieszkania chronione dla max 14 osób z niepełnosprawnością narządu ruchu o znacznym i umiarkowanym stopniu
niepełnosprawności.
- Parter o pow. 719 m2, który Fundacja zaadoptuje w części na mieszkania chronione dla
-
ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/6/2021
z 09.12.2021r.
na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON”
Zamawiający: Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ
Adres zamawiającego: ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, Telefon: tel. +48 63 211 22 19
e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego czterech następujących projektów:
- projektu „ARTETERAPIA DROGĄ DO TWÓRCZEJ INTEGRACJI VI” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000330/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2021- 31.12.2021
Projekt jest realizowany łącznie dla 235 osób w tym opiekunowie terapeuci oraz wolontariusze którzy na co dzień pracują z osobami niepełnosprawnymi.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 239.463,70zł:
- 01.04.2021 –15.10.2021 rozliczono pozycji 315 dowodów kosztowych na kwotę 91.935,62zł
- 16.10.2021- 31.12.2021 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2021 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 23 do 29 grudnia 2021 rok.
- projektu „AKADEMIA ŻYCIA I SAMODZIELNOŚCI" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000263/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2021 - 31.03.2022
Projekt jest realizowany łącznie dla 72 osób z niepełnosprawnością.( W okresie rozliczeniowym – 01.04.2021-31.03.2022 objęte wsparciem jest 26 beneficjentów )
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 491.164,17zł:
- 01.04.2021 –14.09.2021 rozliczono pozycji 302 dowodów kosztowych na kwotę 177.730,27zł
- 15.09.2021- 31.03.2022 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2021 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2022 rok.
- projektu „ROZWIŃ SKRZYDŁA V EDYCJA" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000335/15/D Okres realizacji projektu: 04.05.2021 - 31.03.2022r. (projekt realizowany z partnerem Aeroklub Stalowowolski)
Projekt jest realizowany łącznie dla 32 osób z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 697.441,30zł:
- 04.05.2021 –14.09.2021 rozliczono pozycji 79 dowodów kosztowych na kwotę 115.511,13zł
- 15.09.2021- 31.03.2022 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 04-05-2021 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2022 rok.
- projektu „Niepełnosprawny może więcej- III edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000309/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2021 - 31.03.2022r.
Projekt jest realizowany łącznie dla 60 osób z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 632.789,16 zł:
- 01.04.2021 –17.11.2021 rozliczono pozycji 245 dowodów kosztowych na kwotę 218.927,41zł
- 18.11.2021- 31.03.2022 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2021 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2022 rok.
-
W związku z realizacją Projektu Projekt RPWP. 07.02.02-30- 0055/17 ABC – samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Priorytet VII „Włączenie społeczne” Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne.
Celem projektu jest zwiększenie samodzielności i sprawności 120 osób z niepełnosprawnością ruchową i intelektualną poprzez zajęcia sportowo – rehabilitacyjne, usługi asystenckie, zajęcia terapeutyczne.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 2 części. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość bądź część przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
- Realizacja usługi noclegu i wyżywienia dla maksymalnie 10 uczestników + maksymalnie 10 asystentów. Uczestnicy to osoby z niepełnosprawnością ruchową. Pobyty wytchnieniowe w systemie 2x5dni(10 dni – 8 noclegów, 8 śniadań, 8 obiadów, 8 kolacji) w termie: od 11.10.2021 r. - 15.11.2021 r.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55100000-1- Usługi hotelarskie
55300000-1- Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/5/2021 Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu ABC – samodzielności dla osób z niepełnosprawnością.+ info o zmianie w sposobie przygotowania oferty-wydłużony term składania ofert+info o wyborze najkorzystniejszej oferty -
W związku z realizacją Projektu „Arteterapia drogą do twórczej integracji VI” w ramach Konkursu 1/2020 pn. „Pokonamy bariery” z dnia 09.10.2020 współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 5 – Poprawa jakości funkcjonowania otoczenia osób niepełnosprawnych.
Celem projektu jest zwiększenie liczby profesjonalnych opiekunów, terapeutów, wolontariuszy; podniesienie poziomu umiejętności pracy z osobami z niepełno sprawnościami, głównie w zakresie integracji społecznej, zwiększania aktywności życiowej, zaradności osobistej i twórczości poprzez zorganizowanie 15 warsztatów arteterapii z pierwszeństwem dla terapeutów, instruktorów, asystentów, wolontariuszy oraz 1 warsztat arteterapii z pierwszeństwem dla opiekunów faktycznych osób zależnych.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
- Realizacja usługi noclegu i wyżywienia dla maksymalnie 252 uczestników warsztatów (w tym 235 terapeutów oraz 17 specjalistów). Wśród uczestników będą osoby z niepełnosprawnością. Warsztaty realizowane w systemie 3 dni – 2 noclegi, 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie16 warsztatów w termie: od 25.06.2021 r. - 31.12.2021 r.
Harmonogram warsztatów:
- 25-27.06.2021 – Choreoterapia
- 24-26.08.2021 – Komunikacja i budowanie relacji
- 27-29.08.2021 – Siła i odporność terapeuty
- 3-5.09.2021 – Muzykoterapia
- 10-12.09.2021 – Hortiterapia
- 17-19.09.2021 – Muzykoterapia
- 1-3.10.2021 – Choreoterapia
- 6-8.10.2021 – Plastykoterapia
- 8-10.10.2021 – Plastykoterapia
- 15-17.10.2021 – ABC arteterapii
- 22-24.10.2021 – Biblioterapia
- 29-31.10.2021 – Teatroterapia
- 5-7.11.2021 – Skulpturoterapia
- 12-14.11.2021 – Zabawoterapia
- 19-21.11.2021 – Teatroterapia
Harmonogram może ulec zmianie w porozumieniu z Wykonawcą.
Realizacja usługi wyżywienia dla maksymalnie 34 osób (wolontariusze oraz opiekun uczestników) - 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 16 warsztatów w termie: od 25.06.2021 r. - 31.12.2021 r. Harmonogram może ulec zmianie w porozumieniu z Wykonawcą.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55100000-1- Usługi hotelarskie
55300000-3- Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/4/2021 Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji VI współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych+Info o wyborze -
Usługa wyżywienia w ramach Projektu Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
W związku z realizacją Projektu Projekt RPWP. 07.02.02-30- 0017/18 Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Priorytet VII „Włączenie społeczne” Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne.
Celem projektu jest zwiększenie samodzielności i sprawności 162 osób z niepełnosprawnością poprzez udział w treningach umiejętności społecznych, aktywizujących, funkcjonalnej rehabilitacji adaptacyjnej.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość bądź część przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
- Realizacja usługi wyżywienia w formie drobnego poczęstunku dla maksymalnie 10 uczestników x 5 dni w tygodniu x 22 tygodnie (3 edycje) = 3300 osobo-dni
- Realizacja usługi na podstawie uzgodnionego harmonogramu.
- Szczegółowy skład dostawy będzie uzgodniony między wykonawcą, a zamawiającym przed każdą dostawą. Zapotrzebowanie głównie będzie opierać się na produktach pakowanych przykładowo takich jak: cukier, herbata, kawa, mleko, pieczywo, owoce, masło, ser żółty, ser biały, wędlina, płatki zbożowe, słodki wafelek, zimne napoje- wszystko w ilości ustalonej z zamawiającym.
- Wykonawca oświadcza, że ma możliwość dostosowania wyżywienia dla osób ze specjalną dietą.
- Przykładowy zestaw dla 1 osoby/dziennie (maks. dla dziesięciu osób/dziennie) około 300 kcal:
Przykładowy zestaw nr 1
owoce i warzywa (około 200g)
pieczywo (około 60g)
wędlina (około 30g)
żółty ser(około 40g)
jogurt/soczek (około 250ml)
Przykładowy zestaw nr 2
naleśniki (około 180g)
jogurt/soczek (około 250ml)
Przykładowy zestaw nr 3
makaron z serem (około 180g)
owoce (około 200g)
batonik/wafelek (około 40g)
jogurt/soczek (około 250ml)
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55300000-3 – Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
Termin wykonania zamówienia: 10.06.2021 r. do 31.07.2023r.
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/3/2021 Usługa wyżywienia w ramach Projektu Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+ INFO o wyborze -
Usługa transportu osób w ramach Projektu Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
W związku z realizacją Projektu Projekt RPWP. 07.02.02-30- 0017/18 Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Priorytet VII „Włączenie społeczne” Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne.
Celem projektu jest zwiększenie samodzielności i sprawności 162 osób z niepełnosprawnością poprzez udział w treningach umiejętności społecznych, aktywizujących, funkcjonalnej rehabilitacji.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość bądź część przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
Realizacja usługi transportu na zajęcia przez 22 tygodnie w roku przez 5dni w tygodniu przez 3 edycje (330 wyjazdów na zajęcia przez okres realizacji usługi) dla maksymalnie 10 osób podczas jednorazowego przewozu (możliwość kilkoma pojazdami)
Transport osób (w tym z niepełnosprawnością oraz wózków inwalidzkich)
- Realizacja usługi transportowej dla osób (w tym z niepełnosprawnością ruchową, dzieci i młodzież) średnio 2 500 km miesięcznie.
- Maksymalna liczba kilometrów do zrealizowania to 52 800km
- Zamawiający wymaga aby transport był dostosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
- Wykonawca zapewnia opiekuna przejazdu podczas transportu.
- Transport dodatkowych wózków na przyczepce samochodowej.
- Miejsce prowadzonych zajęć: Fundacji PODAJ DALEJ-Południowa 2a, 62-510 Konin oraz Osada Janaszkowo-Wąsosze 73, 62-561Ślesin
- Jednorazowy przewóz grupy max. 10 osób- możliwe kilkoma pojazdami
- Realizacja usługi w okresie od 01.06.2021 r. do 31.07.2023 r. Harmonogram realizacji a także trasa zostaną uzgodnione na etapie podpisywania umowy z wykonawcą.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
60130000-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/2/2021 Usługa transportu osób w ramach Projektu Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+info o wyborze -
ZAPYTANIE OFERTOWE
z 13.01.2021r.
na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON”
Zamawiający: Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ
Adres zamawiającego: ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, Telefon: tel. +48 63 211 22 19
e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego pięciu następujących projektów:
- projektu „ARTETERAPIA DROGĄ DO TWÓRCZEJ INTEGRACJI V” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000282/15/D Okres realizacji projektu: 01.03.2020- 31.03.2021
Projekt jest realizowany łącznie dla 215 osób w tym opiekunowie terapeuci oraz wolontariusze którzy na co dzień pracują z osobami niepełnosprawnymi.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 229.009,79zł:
- 01.03.2019 –29.09.2020 rozliczono pozycji 277 dowodów kosztowych na kwotę 85.860,09zł
- 30.09.2020- 31.03.2021 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-03-2020 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2021 rok.
- projektu „AKADEMIA ŻYCIA I SAMODZIELNOŚCI" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000263/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2020 - 31.03.2021
Projekt jest realizowany łącznie dla 72 osób z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 491.177,26zł:
- 01.04.2020 –23.09.2020 rozliczono pozycji 275 dowodów kosztowych na kwotę 158.779,89zł
- 24.09.2020- 31.03.2021 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2020 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2021 rok.
- projektu „ROZWIŃ SKRZYDŁA IV EDYCJA" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000284/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2020 - 31.03.2021r. (projekt realizowany z partnerem Aeroklub Stalowowolski)
Projekt jest realizowany łącznie dla 30 osób z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 688.186,44zł:
- 01.04.2020 –30.10.2020 rozliczono pozycji 144 dowodów kosztowych na kwotę 258.579,30zł
- 31.10.2020- 31.03.2021 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2020 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2021 rok.
- projektu „S.A.M. – samodzielny, aktywny, mobilny" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000295/15/D Okres realizacji projektu: 01.09.2020 - 31.03.2021r.
Projekt jest realizowany łącznie dla 60 osób z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 866.238,00zł:
- 01.09.2020 –27.11.2020 rozliczono pozycji 49 dowodów kosztowych na kwotę 31.851,55zł
- 28.11.2020- 31.03.2021 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-09-2020 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2021 rok.
- projektu „Niepełnosprawny może więcej- II edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000236/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2018 - 31.03.2021r.
Projekt jest realizowany łącznie dla 60 osób z niepełnosprawnością.
Audytowi podlegają dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 866.238,00zł:
- 01.04.2019 – 31.03.2020 rozliczono pozycji 569 dowodów kosztowych na kwotę 499358,49 zł
- 01.04.2020 –18.09.2020 rozliczono pozycji 244 dowodów kosztowych na kwotę 172.482,26zł
- 19.09.2020- 31.03.2021 bieżące wydatki.
Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2020 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2021 rok.
- Audytor dokonuje oceny dokumentów finansowych i rzeczowych w odniesieniu do działań zrealizowanych przez Wnioskodawcę. Ocenie audytora podlega zgodność realizacji zadania/projektu z jego założeniami określonymi we wniosku oraz w umowie. Podczas audytu badana jest wiarygodność danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, zawartych w przedstawionych przez Wnioskodawcę dokumentach związanych z realizowanym zadaniem/projektem.
- W ramach audytu badane jest w szczególności czy:
- księgi rachunkowe – w części dotyczącej ewidencji zdarzeń gospodarczych związanych z realizacją zadania/projektu,
- dowody księgowe, stanowiące podstawę dokonania zapisów w księgach rachunkowych,
- zestawienia sporządzone na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie kosztów (faktur VAT i/lub innych dokumentów o równoważnej wartości dowodowej) przedkładane przez Wnioskodawcę do rozliczenia przyznanego dofinansowania,
Wytyczne dotyczące audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych znajdują się na stronie: http://www.pfron.org.pl/organizacje-pozarzadowe
Rozwiń artykuł ZAPYTANIE OFERTOWE z 13.01.2021r. na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, zwanym dalej „PFRON” + inf o zmianie w Opisie zamówienia+info o wyborze -
W związku z realizacją Projektu Projekt RPWP. 07.02.02-30- 0055/17 ABC – samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Priorytet VII „Włączenie społeczne” Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne.
Celem projektu jest zwiększenie samodzielności i sprawności 120 osób z niepełnosprawnością ruchową i intelektualną poprzez zajęcia sportowo – rehabilitacyjne, usługi asystenckie, zajęcia terapeutyczne.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 2 części. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość bądź część przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia I część:
- Realizacja usługi noclegu i wyżywienia dla maksymalnie 36 uczestników + maksymalnie 36 asystentów. Uczestnicy to osoby z niepełnosprawnością ruchową. Pobyty wytchnieniowe w systemie 10 dni – 9 noclegów, 9 śniadań, 10 obiadów, 9 kolacji w termie: od 01.06.2021 r. - 31.08.2021 r.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55100000-1- Usługi hotelarskie
55300000-1- Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/4/2020 Usługa nocleu i wyżywienia w ramach Projektu ABC -samodzielnosci dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego + INFORMACJA O WYBORZE -
W związku z realizacją Projektu Projekt RPWP. 07.02.02-30- 0055/17 ABC – samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Priorytet VII „Włączenie społeczne” Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne.
Celem projektu jest zwiększenie samodzielności i sprawności 120 osób z niepełnosprawnością ruchową i intelektualną poprzez zajęcia sportowo – rehabilitacyjne, usługi asystenckie, zajęcia terapeutyczne.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość bądź część przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:
Przedmiot zamówienia:
- Realizacja 4 warsztatów w tym usługi noclegu i wyżywienia dla maksymalnie 16 uczestników + maksymalnie 6 asystentów (na 1 warsztat) . Uczestnicy to osoby z niepełnosprawnością ruchową. Warsztaty będą realizowane w systemie 3 – dniowym (2 noclegi + 2 śniadania + 2 obiady + 2 kolacje dla maksymalnie 16 uczestników + maksymalnie 6 asystentów) w termie: od 16.01.2021 r. - 30.11.2021 r.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55100000-1- Usługi hotelarskie
55300000-1- Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe nr Z/3/2020 Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu ABC - samodzielności dla osób z niepełnosprawnościa w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego + INFORMACJA O WYBORZE -
Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoleniowo-wypoczynkowego na budynek opieki i rehabilitacji wraz z przebudową, nadbudową i rozbudową w miejscowości Wąsosze
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Na zadanie pod nazwą:
„Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoleniowo-wypoczynkowego na budynek opieki i rehabilitacji wraz z przebudową, nadbudową i rozbudową w miejscowości Wąsosze”
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2019 r. poz. 1843) o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych.Przedmiotem inwestycji jest zmiana sposobu użytkowania części budynku ośrodka szkoleniowo- wypoczynkowego w Wąsoszach, nr działki 23/2 jednostka ewidencyjna Ślesin, woj. Wielkopolskie, na budynek opieki i rehabilitacji osób niepełnosprawnych wraz z jego przebudową, nadbudową i rozbudową zgodnie z pozwoleniem na budowę oraz projektem budowlanym.
Rozwiń artykuł Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoleniowo-wypoczynkowego na budynek opieki i rehabilitacji wraz z przebudową, nadbudową i rozbudową w miejscowości Wąsosze -
Zapytanie ofertowe nr Z/2/2020-Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: „Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoleniowo-wypoczynkowego na budynek opieki i rehabilitacji wraz z przebudową, nadbudową i rozbudową w miejscowości Wąsosze”
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843).
1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- Propozycję cenową należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres składającego propozycję cenową oraz napis:
Propozycja cenowa na zadanie pn.: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: „Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoleniowo-wypoczynkowego na budynek opieki i rehabilitacji wraz z przebudową, nadbudową
i rozbudową w miejscowości Wąsosze”- Podane ceny w propozycji cenowej mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
- Propozycja cenowa ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
- Propozycja cenowa ma obejmować całość zamówienia.
-
Zapytanie ofertowe NR Z/1/2020
W związku z realizacją Projektu „Akademia Samodzielności” – dla osób
z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Priorytet VII „Włączenie społeczne” Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne Poddziałanie 7.2.2. usługi społeczne i zdrowotne – projekty konkursowe.Celem projektu jest zwiększenie samodzielności i samoobsługi niesamodzielnych 72 osób
z niepełnosprawnością ruchową, przebywających w mieszkaniach wytchnieniowych, poprzez udział
w zajęciach w okresie 1.03.2018-28.02.2021 oraz poprawą dostępu do usług opiekuńczych
i asystenckich w społeczności lokalnej w wyniku zwiększenia kompetencji 45 opiekunów faktycznych.Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość bądź część przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane
z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest
w języku polskim.Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania zgodnie z poniższym opisem:
Przedmiot zamówienia :
Usługa poradnictwa specjalistycznego realizowana przez psychologa/trenera/terapeutę
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe nr Z/1/2020- WRPO - Usługa poradnictwa specjalistycznego realizowana przez psychologa/trenera/terapeutę + Informacja o wyborze -
ZAPYTANIE OFERTOWE Z/9/2019
z dnia 05.11.2019r.
na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON”
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/9/2019 z dnia 05.11.2019r. PFRON- na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów + informacja o wyborze -
W związku z realizacją Projektu Projekt RPWP. 07.02.02-30- 0055/17 ABC – samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Priorytet VII „Włączenie społeczne” Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne.
Celem projektu jest zwiększenie samodzielności i samoobsługi 120 osób z niepełnosprawnością ruchową i intelektualną poprzez usługi indywidualne asystenckie, specjalistyczne usługi opiekuńcze, warsztaty niezależnego życia, pobyty wytchnieniowe.
Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim
i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związanez przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest
w języku polskim.Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/8/2019 Usługa Indywidualnego poradnictwa -coach w ramach Projektu ABC – samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków EFS+informacja o wyborze