Organizacja pozarządowa, prowadząca działalność w Koninie poszukuje osoby/biura rachunkowego do prowadzenia księgowości oraz obsługi kadrowo-płacowej.
Organizacja pozarządowa, prowadząca działalność w Koninie poszukuje osoby/biura rachunkowego do prowadzenia księgowości oraz obsługi kadrowo-płacowej.
Zakres obowiązków obejmuje przede wszystkim:
- dokonywanie zapisów księgowych w ewidencji syntetycznej i analitycznej (łącznie z dekretowaniem dokumentów),
- prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej na potrzeby rozliczania działalności statutowej i pozostałej
- prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej na potrzeby rozliczeń dotacji i grantów
- ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy PIT oraz CIT,
- sporządzanie, według wzorów określonych przepisami, deklaracji podatkowych oraz przekazywanie ich do US,
- sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych oraz GUS (zgodnie z zapotrzebowaniem jednostki),
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz naliczanie odpisów amortyzacyjnych,
- sporządzanie zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z wpisów do księgi,
- zamknięcie roku obrachunkowego jednostki pod kątem podatkowym i rachunkowym wraz ze sporządzeniem bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej,
- sporządzanie list płac dla umów o pracę, zleceń oraz umów o dzieło, przygotowanie kart zasiłkowych, dokumentacji kadrowej (m.in. RP-7, zaświadczeń o dochodach)
- sporządzanie dokumentacji rejestracyjnej pracowników i zleceniobiorców (ZUS), dokonywanie wyliczeń zobowiązań wobec ZUS,
- uzgadnianie sald rozrachunków okresowe i roczne
- sporządzanie rocznych zeznań podatkowych pracowników i zleceniobiorców,
- wsparcia merytorycznego w zakresie poprawności funkcjonowania Fundacji w obszarze finansowym
Konieczne wymagania:
- znajomość przepisów prawnych z sektora organizacji pozarządowych
- znajomość aktualnych przepisów podatkowych (CIT, PIT, VAT) oraz prawa bilansowego i prawa pracy
- doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości organizacji pozarządowej
- mile widziane doświadczenie w księgowaniu projektów m.in. PFRON, EFS
- doświadczenie w pracy w systemie Symfonia, Płatnik; pakiet MS Office
- umiejętność zrozumiałego przedstawiania danych finansowych oraz interpretowania przepisów
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole
- preferowane wykształcenie wyższe w zakresie: ekonomia, rachunkowość, finanse
- Certyfikat księgowy MF
Oferujemy:
- możliwość elastycznego czasu pracy
- szacowane zaangażowanie czasowe - minimum 20 godzin tygodniowo
- zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej (w tym także z osobami prowadzącymi działalność gospodarczą)
- pracę w twórczym i zmotywowanym zespole
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV najpóźniej do 5 listopada 2018 roku na adres e-mail: zuzanna.janaszek@podajdalej.org.pl z dopiskiem w tytule księgowość oraz klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych – Fundację im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ, z siedzibą w Koninie, ul. Południowa 2A. Podstawę prawną przetwarzania moich danych stanowi moja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W - RODO) oraz w zakresie danych dot. mojej ew. niepełnosprawności art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dane będą przetwarzane w celu dopełnienia wszystkich formalności zwianych z procesem rekrutacji. Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów /kandydatek będą archiwizowane przez okres wymagany prawem lub umową projektu, do realizacji którego aplikuję i mogą być wykorzystywane w przyszłych rekrutacjach, na co również wyrażam zgodę. Po zakończeniu procesu rekrutacji lub ww. terminach dane zostaną usunięte.”
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.