BIP Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ
  • Zapytanie ofertowe Z/3/2024

    Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji IX współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

    „Arteterapia drogą do twórczej integracji IX” w ramach Konkursu nr 1/2023 pn. "Możemy więcej" z dnia 12 października 2023 roku współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 5 – Poprawa jakości funkcjonowania otoczenia osób niepełnosprawnych.

    Celem projektu jest zwiększenie liczby profesjonalnych opiekunów, terapeutów, wolontariuszy; podniesienie poziomu umiejętności pracy z osobami z niepełnosprawnościami, głównie w zakresie integracji społecznej, zwiększania aktywności życiowej, zaradności osobistej i twórczości poprzez zorganizowanie 13 warsztatów arteterapii z pierwszeństwem dla terapeutów, instruktorów, asystentów, wolontariuszy.

    Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.

     

     

    Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:

     

    Przedmiot zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi noclegu z wyżywieniem dla maksymalnie 208 osób oraz samego wyżywienia dla maksymalnie 26 osób, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:

    1. Realizacja usługi noclegu i wyżywienia dla maksymalnie 208 uczestników warsztatów (w tym 195 terapeutów oraz 13 specjalistów). Wśród uczestników będą osoby z niepełnosprawnością. Warsztaty realizowane w systemie 3 dni – 2 noclegi, 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 13 warsztatów (na każdym maksymalnie do 20 osób) w termie: od 01.06.2024 r. - 30.11.2024 r.


    Harmonogram warsztatów:

    14 – 16.06.2024 Teatroterapia- ekspresja ciała w procesie twórczym na scenie
    28 – 30.06.2024 Komunikacja i budowanie relacji
    05 – 07.07.2024 Motywacja i kreatywność

    07 - 09.07.2024 Hortiterapia z elementami sensoterapii

    27 – 29.08.2024 Plastykoterapia poziom podstawowy

    29 – 31.08.2024 Plastykoterapia poziom zaawansowany

    06 – 08.09.2024 Choreoterapia taniec w integracji

    13 – 15.09.2024 Biblioterpia

    20 – 22.09.2024 Hortiterapia z elementami florystyki

    04 – 06.10.2024 Skulpturoterapia. Praca z gliną,  poziom podstawowy

    18 – 20.10.2024 Teatroterapia - teatr czarny, teatr cieni

    25 – 27.10.2024 Skulpturoterapia. Praca z gliną, praca na kole, poziom zaawansowany

    08 – 10.11.2024 ABC ARTETERAPII - arteterapia w pigułce

     

    Harmonogram może ulec zmianie w porozumieniu z Wykonawcą.

     

    1. Realizacja usługi wyżywienia dla maksymalnie 26 osób (wolontariusze oraz opiekun uczestników) - 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 13 warsztatów w termie: od 01.06.2024 r. - 30.11.2024 r. Harmonogram może ulec zmianie w porozumieniu z Wykonawcą.

     

     

    1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

    55100000-1- Usługi hotelarskie

    55300000-3- Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

    1. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie ceny z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
    Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/3/2024 Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji IX współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
  • Usługa transportu w ramach Projektu Niepełnosprawny może więcej IV edycja współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

    W związku z realizacją Projektu „Niepełnosprawny może więcej IV edycja” w ramach Konkursu 1/2023 pn. „Możemy więcej” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 2 – Zwiększenie samodzielności osób niepełnosprawnych.

    Celem projektu jest zwiększenie samodzielności 60 osób z niepełnosprawnością intelektualną, ruchową i sprzężoną.

    Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.

     

     

    Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:

     

    Przedmiot zamówienia:

    1. Transport osób (w tym z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózkach inwalidzkich).
    2. Realizacja usługi transportowej dla osób (w tym z niepełnosprawnością ruchową) średnio 7000 km miesięcznie.
    3. Zamawiający wymaga aby transport był dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, w tym osób na wózkach, bez konieczności przesiadania się z wózka na fotel (zapewnienie minimum dwóch miejsc).
    4. Przywóz osób głównie z miejsca zamieszkania do miejsca prowadzenia zajęć tj. Osada Janaszkowo, Wąsosze 73A, 62 – 561 Wąsosze i odwóz po za zajęciach do miejsca zamieszkania.
    5. Jednorazowy przewóz jednej grupy jednym mikrobusem max 6 osób, w tym min. 2 osoby poruszające się na wózkach.
    6. Realizacja usługi w okresie 15.04.2024 do 31.03.2027r. Harmonogram realizacji zajęć, a także trasy zostaną uzgodnione na etapie podpisywania umowy z wykonawcą.
    7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

    60130000-8- Usługi transport osób

    Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/2/2024 Usługa transportu w ramach Projektu Niepełnosprawny może więcej IV edycja współfinansowanego ze środków PFRON + informacja o wyborze
  • Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji IX współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

    „Arteterapia drogą do twórczej integracji IX” w ramach Konkursu nr 1/2023 pn. "Możemy więcej" z dnia 12 października 2023 roku współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 5 – Poprawa jakości funkcjonowania otoczenia osób niepełnosprawnych.

    Celem projektu jest zwiększenie liczby profesjonalnych opiekunów, terapeutów, wolontariuszy; podniesienie poziomu umiejętności pracy z osobami z niepełnosprawnościami, głównie w zakresie integracji społecznej, zwiększania aktywności życiowej, zaradności osobistej i twórczości poprzez zorganizowanie 13 warsztatów arteterapii z pierwszeństwem dla terapeutów, instruktorów, asystentów, wolontariuszy.

    Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.

     

     

    Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:

     

    Przedmiot zamówienia:

    1. Realizacja usługi noclegu i wyżywienia dla maksymalnie 213 uczestników warsztatów (w tym 200 terapeutów oraz 13 specjalistów). Wśród uczestników będą osoby z niepełnosprawnością. Warsztaty realizowane w systemie 3 dni – 2 noclegi, 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 13 warsztatów (na każdym maksymalnie do 20 osób) w termie: od 01.06.2024 r. - 30.11.2024 r.


     

    Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/1/2024 Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji IX współfinansowanego ze środków PFRON - informacja o unieważnieniu postępowania
  • ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/7/2023

    z 28.09.2023r.

    na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” 

    Zamawiający:      Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ

    Adres zamawiającego: ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, Telefon: tel. +48 63 211 22 19

    e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl

    I. Opis przedmiotu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest:

    Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego pięciu następujących projektów:

    1. projektu „ARTETERAPIA DROGĄ DO TWÓRCZEJ INTEGRACJI VIII” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000419/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2023- 30.11.2023

    Projekt jest realizowany łącznie dla 190 osób w tym opiekunowie terapeuci oraz wolontariusze którzy na co dzień pracują z osobami niepełnosprawnymi.

    Audytowi podlega jeden okres rozliczenia finansowego na kwotę 221.520,00zł:

    - 01.04.2023 –26.09.2023  rozliczono  pozycji 300 dowodów kosztowych na kwotę 119.034,42zł

    - 27.09.2023- 30.11.2023 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2023 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 13 do 24 listopada 2023 rok.

     

    1. projektu „AKADEMIA ŻYCIA I SAMODZIELNOŚCI II edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000349/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2023 - 31.03.2024

    Projekt jest realizowany łącznie dla 72 osób z niepełnosprawnością.( W okresie rozliczeniowym – 01.04.2023-31.03.2024 objęte wsparciem jest 24 beneficjentów )

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 1.009.050,12zł:

    - 01.04.2023 –31.07.2023  rozliczono  pozycji 238 dowodów kosztowych na kwotę 321.197,34zł

    - 01.08.2023- 31.03.2024 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2023 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2024 rok.

     

    1. projektu „ROZWIŃ SKRZYDŁA VII EDYCJA" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000439/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2023 - 31.03.2024r. (projekt realizowany z partnerem Aeroklub Stalowowolski)

    Projekt jest realizowany łącznie dla 33 osoby z niepełnosprawnością.

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 1005838,64zł:

    - 01.04.2023 –19.09.2023  rozliczono  pozycji 200 dowodów kosztowych na kwotę 328128,69zł

    - 20.09.2023- 31.03.2024 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2023 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu w terminie od 01 do 20 marca 2024 rok.

    1. projektu „Niepełnosprawny może więcej- III edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000309/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2023 - 31.03.2024r.

    Projekt jest realizowany łącznie dla 80 osób z niepełnosprawnością.

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 856.397,04 zł

    - 01.04.2023 - 14.09.2023  rozliczono  pozycji 198 dowodów kosztowych na kwotę 380.420,27zł

    - 15.09.2023- 31.03.2024 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2023 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2024 rok.

     

    1. Projektu „Dom Samodzielności” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000420/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2023 - 31.03.2024r.

    Projekt jest realizowany łącznie dla 54 osoby z niepełnosprawnością.

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 851.659,20 zł:

    - 01.04.2023 –19.09.2023  rozliczono  pozycji 170 dowodów kosztowych na kwotę 178.173,89zł

    - 20.09.2023- 31.03.2024 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2023 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2024 rok.

     

     

    1. Celem audytu zewnętrznego jest uzyskanie obiektywnego zapewnienia, że koszty poniesione w ramach realizacji zadania/projektu są kwalifikowane, a zadanie/projekt jest realizowany zgodnie z przepisami prawa, z wnioskiem i umową oraz wydanie opinii w tym zakresie.
    2. Audytor dokonuje oceny dokumentów związanych z realizowanym zadaniem/projektem ( w tym dowodów księgowych) w odniesieniu do działań realizowanych przez Wnioskodawcę. Ocenie audytora podlega zgodność realizacji zadania/projektu z jego założeniami określonymi we wniosku oraz w umowie. Podczas audytu badana jest wiarygodność danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, zawartych w przedstawionych przez Wnioskodawcę dokumentach.
    3. Audytem zewnętrznym musi być objętych co najmniej 90% kosztów zadania/projektu. Audyt odbywa się w siedzibie fundacji.
    4. W ramach audytu badane jest w szczególności czy:
      1. księgi rachunkowe – w części dotyczącej ewidencji zdarzeń gospodarczych związanych z realizacją zadania/projektu,
      2. dowody księgowe, stanowiące podstawę dokonania zapisów w księgach rachunkowych,
      3. zestawienia sporządzone na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie kosztów (faktur VAT i/lub innych dokumentów o równoważnej wartości dowodowej) przedkładane przez Wnioskodawcę do rozliczenia przyznanego dofinansowania,

    są zgodne ze stanem faktycznym realizacji zadania/projektu (w tym czy prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiają sytuację finansową i majątkową zadania/projektu, według stanu na dzień sporządzenia ww. dokumentów), a także czy odpowiadają wymogom zawartym w umowie.

    Wytyczne dotyczące audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych znajdują się na stronie: https://www.pfron.org.pl/organizacje-pozarzadowe/projekty-i-konkursy-dla-organizacji-pozarzadowych/zadania-zlecane-aktualnie-realizowane-konkursy/siegamy-po-sukces-konkurs-12021/dokumentacja-konkursowa/wytyczne-dotyczace-audytu-zewnetrznego/wytyczne-dotyczace-audytu-zewnetrznego-zadanprojektow-finansowanych-w-czesci-lub-w-calosci-ze-srodkow-pfron-w-ramach-ustawy-o-rehabilitacji-zawodowej-i-spolecznej-oraz-zatrudnianiu-osob-niepelnosprawnych/#c329559

    Rozwiń artykuł ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/7/2023 z 28.09.2023r. na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie + ino o wyborze
  • ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/6/2023

    z 19.09.2023r.

    na przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka Podaj Dalej

    Zamawiający:      Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ

    Adres zamawiającego: ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, Telefon: tel. +48 63 211 22 19

    e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl

     

    I. Opis przedmiotu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest:

    Usługa przeprowadzenia badania rocznego sprawozdania finansowego za rok 2022 i 2023.

    Dane roku 2022:

    1. liczba dokumentów księgowych 3750 szt.
    2. Liczba zatrudnionych osób na umowę o pracę 43.
    3. Przychody 6.795.000,00zł.
    4. Suma bilansowa 7.982.798,00zł.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest badanie sprawozdania finansowego za 2022 i 2023 rok.

    Roczne sprawozdanie składa się z:

    1) Bilansu

    2) Rachunku zysków i strat

    3) Informacji dodatkowej.

    Informacja dodatkowa zawiera dane i objaśnienia niezbędne do tego, aby roczne sprawozdanie

    finansowe rzetelnie i jasno przedstawiało sytuację majątkową i finansową oraz wynik finansowy

    Fundacji, i obejmuje:

    1) wprowadzenie do sprawozdania finansowego, zawierające opis przyjętych zasad rachunkowości,

    w tym metod wyceny i sporządzenia sprawozdania finansowego, oraz przedstawienie przyczyn

    i skutków ich ewentualnych zmian w stosunku do roku poprzedniego;

    2) dodatkowe informacje i objaśnienia:

    a) do pozycji bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu własnym za okres sprawozdawczy,

    b) inne informacje istotne dla zrozumienia sprawozdania finansowego.

     

    Rozwiń artykuł ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/6/2023 z 19.09.2023r. na przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka Podaj Dalej+ informacja o wyborze nakorzystniejszej oferty
  • Zapytanie ofertowe Z/5/2023

    Usługa transportu w ramach Projektu Niepełnosprawny może więcej III edycja współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

    W związku z realizacją Projektu „Niepełnosprawny może więcej III edycja” w ramach Konkursu 1/2020 pn. „Pokonamy bariery” z dnia 09 października 2020 roku współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 2 – Zwiększenie samodzielności osób niepełnosprawnych.

    Celem projektu jest zwiększenie samodzielności 80 osób z niepełnosprawnością intelektualną, ruchową i sprzężoną.

    Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.

     

     

    Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:

     

    Przedmiot zamówienia:

    1. Transport osób (w tym z niepełnosprawnością ruchową oraz wózków inwalidzkich).
    2. Realizacja usługi transportowej dla osób (w tym z niepełnosprawnością ruchową) średnio 4400 km miesięcznie.
    3. Zamawiający wymaga aby transport był dostosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową (w tym przewozu osób na wózkach) .
    4. Transport dodatkowych wózków na przyczepce samochodowej.
    5. Odjazdy osób głównie z siedziby Fundacji PODAJ DALEJ (Konin, województwo wielkopolskie).
    6. Jednorazowy przewóz grupy max 20 osób.
    7. Realizacja usługi w okresie 01.06.2023 r. do 31.03.2024 r. Harmonogram realizacji a także trasy zostaną uzgodnione na etapie podpisywania umowy z wykonawcą.
    8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

    60130000-8- Usługi transport osób

     

    Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/5/2023 Usługa transportu w ramach Projektu Niepełnosprawny może więcej III edycja współfinansowanego ze środków PFRON + info o wyborze
  • Zapytanie ofertowe Z/4/2023

    Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji VIII współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

    W związku z realizacją Projektu „Arteterapia drogą do twórczej integracji VIII” w ramach Konkursu 1/2022 pn. „Działamy razem” z dnia 31 października 2022 roku współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 5 – Poprawa jakości funkcjonowania otoczenia osób niepełnosprawnych.

    Celem projektu jest zwiększenie liczby profesjonalnych opiekunów, terapeutów, wolontariuszy; podniesienie poziomu umiejętności pracy z osobami z niepełnosprawnościami, głównie w zakresie integracji społecznej, zwiększania aktywności życiowej, zaradności osobistej i twórczości poprzez zorganizowanie 12 warsztatów arteterapii z pierwszeństwem dla terapeutów, instruktorów, asystentów, wolontariuszy oraz 1 warsztat arteterapii z pierwszeństwem dla opiekunów faktycznych osób zależnych.

    Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.

     

     

    Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:

     

    Przedmiot zamówienia:

    1. Realizacja usługi noclegu i wyżywienia dla maksymalnie 203 uczestników warsztatów (w tym 190 terapeutów oraz 13 specjalistów). Wśród uczestników będą osoby z niepełnosprawnością. Warsztaty realizowane w systemie 3 dni – 2 noclegi, 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 13 warsztatów (na każdym maksymalnie do 20 osób) w termie: od 01.06.2023 r. - 30.11.2023 r.


    Harmonogram warsztatów:

    02-04.06.2023 Teatroterapia- ekspresja ciała w procesie twórczym na scenie
    16-18.06.2023 Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
    30.06-02.07.2023 Eko-deco- rękodzieło z wykorzystaniem hortiterapii
    14-16.07.2023 Warsztaty rozwojowe. Komunikacja i budowanie relacji (z elementami dramy)

    22-24.08.2023 - Plastykoterapia I stopnia

    24-26.08.2023- Plastykoterapia II stopnia

    1. -Biblioterapia
    2. - Choreoterapia, taniec kreatywny w integracji

    15-17.09.2023- Hortiterapia

    1. -ABC ARTETERAPII-arteterapia w pigułce

    13-15.10.2023 Skulpturoterapia. Praca z gliną z osobami z niepełnosprawnościami, poziom podstawowy

    20-22.10.2023 Teatroterapia- teatra czarny, teatr cieni

    17-19.11.2023 Skulpturoterapia. Praca z gliną z osobami z niepełnosprawnościami, poziom zaawansowany

     

    Harmonogram może ulec zmianie w porozumieniu z Wykonawcą.

     

    1. Realizacja usługi wyżywienia dla maksymalnie 27 osób (wolontariusze oraz opiekun uczestników) - 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 13 warsztatów w termie: od 01.06.2023 r. - 30.11.2023 r. Harmonogram może ulec zmianie w porozumieniu z Wykonawcą.

     

     

     

    1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

    55100000-1- Usługi hotelarskie

    55300000-3- Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

     

    Termin wykonania zamówienia: 01.06.2023 r. - 30.11.2023 r.

    Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/4/2023 Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji VIII współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych+info o wyborze
  • Zapytanie ofertowe Z/3/2023

    Zakup i dostawa szafek oraz łóżek ortopedycznych z materacami antyodleżynowymi w ramach Projektu „Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

    W związku z realizacją Projektu Projekt RPWP. 07.02.02-30- 0017/18 Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Priorytet VII „Włączenie społeczne” Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne.

    Celem projektu jest zwiększenie samodzielności i sprawności 162 osób z niepełnosprawnością poprzez udział w treningach umiejętności społecznych, aktywizujących, funkcjonalnej rehabilitacji.

    Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.

     

    Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:

     

     

    Przedmiot zamówienia:

     

    1. Zakup i dostawa szafek oraz łóżek ortopedycznych z materacami antyodleżynowymi przeznaczonymi dla osób z niepełnosprawnościami. Przedmiot zamówienia opisany w poniższej tabeli:

     

    1.  

    Nazwa, rodzaj sprzętu

    •  

    Charakterystyka oraz minimalne wymagania

    1.  

    Łóżka ortopedyczne elektryczne z pilotem

    6 szt.

    - łóżko przeznaczone do rehabilitacji i pielęgnacji

    w środowisku

    domowym,

    - max. waga użytkownika: min. 135 kg

    - dł. całkowita min. 210 cm, szer. całkowita min. 100

    cm

    - regulacja wysokości leża min. od 40 cm - 80 cm

    - regulacja segmentu oparcia pleców: min. 0,70 o

    - wyposażenie w wysięgnik wraz z uchwytem,

    poręcze boczne

    -wykończenie drewniane w kolorze buk

    1.  

    Materace do łóżek

    •  

    6 szt.

    - materac wykonany z pianki poliuretanowej typu w pokrowcu paroprzepuszczalnym,

    - zew. część pokryta łatwym w utrzymaniu

    czystości, wytrzymałym

    materiałem- możliwość złożenia materaca i

    zapięcia na rzepy

    - wymiar dostoswany do poz.1- łóżko rehabilitacyjne

    1.  

    Materac przeciwodleżynowy do łóżek

    ortopedycznych

    6 szt.

    -materac zmienno ciśnieniowy wymiar dostoswany do poz.1- łóżko rehabilitacyjne

    1.  

    Szafka przyłóżkowa z wysuwanym blatem

    6 szt.

    -wysuwana półka boczna łatwa w składaniu,

    -szerokość min. 53 cm,

    -wysokość min 86cm,

    - głębokość min 45 cm

    - wykończenie drewniane w kolorze buk

     

    Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/3/2023 Zakup i dostawa szafek oraz łóżek ortopedycznych z materacami antyodleżynowymi w ramach Projektu „Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce” współfinansowanego ze środków EFS+inf.o wyborze
  • SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

    - dalej zwana „SWZ”

     

     

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.)   - dalej zwanej „Pzp”

     

     

    Nazwa nadana zamówieniu:

    „Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9 - osobowego busa specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ”

     

    Oznaczenie sprawy:

    Z/2/2023

     

     

     

     

     

     

     

    1. Nazwa oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej i adres strony internetowej prowadzonego postępowania.

    Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ

    Adres: ul. Południowa 2 A, 62-510 Konin

    tel. 669140677

    e-mail:  fundacja@podajdalej.org.pl

    Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

    https://ezamowienia.gov.pl/pl

    1. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem
      o udzielenie zamówienia.

    https://ezamowienia.gov.pl/pl

    1. Tryb udzielenia zamówienia oraz informacja, czy zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.

    Na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp zamawiający udziela zamówienia w trybie podstawowym,
    w którym w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy.

    1. Opis przedmiotu zamówienia.
    1. Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 SWZ.

    Przedmiotem zapytania jest zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami na wózkach inwalidzkich, spełniającego wymagania opisane w Załączniku nr 1 do SWZ.

    1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków PFRON pochodzących z "Programu wyrównywania różnic między regionami III", obszar D likwidacja barier transportowych. Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
    2. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
      1. 34110000-1 Samochody osobowe;
      2. 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych.
    3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
    4. Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone
      w opisie przedmiotu zamówienia.

     

    1. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

    Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną na całość zamówienia.

    Rozwiń artykuł „Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9 - osobowego busa specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ”Oznaczenie sprawy: Z/2/2023 + info o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.)   - dalej zwanej „Pzp”

     

     

    Nazwa nadana zamówieniu:

    „Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9 - osobowego busa specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ”

     

    Oznaczenie sprawy:

    Z/1/2023

     

     

     

     

     

     

     

    1. Nazwa oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej i adres strony internetowej prowadzonego postępowania.

    Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ

    Adres: ul. Południowa 2 A, 62-510 Konin

    tel. 669140677

    e-mail:  fundacja@podajdalej.org.pl

    Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

    https://ezamowienia.gov.pl/pl

    1. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem
      o udzielenie zamówienia.

    https://ezamowienia.gov.pl/pl

    1. Tryb udzielenia zamówienia oraz informacja, czy zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.

    Na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp zamawiający udziela zamówienia w trybie podstawowym,
    w którym w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy.

    1. Opis przedmiotu zamówienia.
    1. Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 SWZ.

    Przedmiotem zapytania jest zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami na wózkach inwalidzkich, spełniającego wymagania opisane w Załączniku nr 1 do SWZ.

    1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków PFRON pochodzących z "Programu wyrównywania różnic między regionami III", obszar D likwidacja barier transportowych. Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
    2. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
      1. 34110000-1 Samochody osobowe;
      2. 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych.
    3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
    4. Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone
      w opisie przedmiotu zamówienia.

     

    1. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

    Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną na całość zamówienia.

    Rozwiń artykuł „Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9 - osobowego busa specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ” Oznaczenie sprawy: Z/1/2023
  • ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/5/2022

    z 02.11.2022r.

    na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” 

    Zamawiający:      Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ

    Adres zamawiającego: ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, Telefon: tel. +48 63 211 22 19

    e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl

    I. Opis przedmiotu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest:

    Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego czterech następujących projektów:

    1. projektu „ARTETERAPIA DROGĄ DO TWÓRCZEJ INTEGRACJI VII” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000380/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2022- 31.12.2022

    Projekt jest realizowany łącznie dla 190 osób w tym opiekunowie terapeuci oraz wolontariusze którzy na co dzień pracują z osobami niepełnosprawnymi.

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 217.246,40zł:

    - 01.04.2022 –14.09.2022  rozliczono  pozycji 280 dowodów kosztowych na kwotę 81.825,37zł

    - 15.09.2022- 31.12.2022 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2022 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 12 do 16 grudnia 2022 rok.

     

    1. projektu „AKADEMIA ŻYCIA I SAMODZIELNOŚCI II edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000349/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2022 - 31.03.2023

    Projekt jest realizowany łącznie dla 72 osób z niepełnosprawnością.( W okresie rozliczeniowym – 01.04.2022-31.03.2023 objęte wsparciem jest 24 beneficjentów )

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 939.539,60zł:

    - 01.04.2022 –20.09.2022  rozliczono  pozycji 300 dowodów kosztowych na kwotę 319.940,50zł

    - 21.09.2022- 31.03.2023 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2022 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2023 rok.

     

    1. projektu „ROZWIŃ SKRZYDŁA VI EDYCJA" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000379/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2022 - 31.03.2023r. (projekt realizowany z partnerem Aeroklub Stalowowolski)

    Projekt jest realizowany łącznie dla 33 osoby z niepełnosprawnością.

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 803.153,15zł:

    - 01.04.2022 –22.09.2022  rozliczono  pozycji 220 dowodów kosztowych na kwotę 451.471,07zł

    - 22.09.2022- 31.03.2023 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2022 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu w terminie od 01 do 20 marca 2023 rok.

     

     

     

    1. projektu „Niepełnosprawny może więcej- III edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000309/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2022 - 31.03.2023r.

    Projekt jest realizowany łącznie dla 80 osób z niepełnosprawnością.

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 743.559,30 zł:

    - 01.04.2022 –14.09.2022  rozliczono  pozycji 190 dowodów kosztowych na kwotę 262.839,55zł

    - 15.09.2022- 31.03.2023 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2022 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2023 rok.

     

     

    1. Celem audytu zewnętrznego jest uzyskanie obiektywnego zapewnienia, że koszty poniesione w ramach realizacji zadania/projektu są kwalifikowane, a zadanie/projekt jest realizowany zgodnie z przepisami prawa, z wnioskiem i umową oraz wydanie opinii w tym zakresie.
    2. Audytor dokonuje oceny dokumentów związanych z realizowanym zadaniem/projektem ( w tym dowodów księgowych) w odniesieniu do działań realizowanych przez Wnioskodawcę. Ocenie audytora podlega zgodność realizacji zadania/projektu z jego założeniami określonymi we wniosku oraz w umowie. Podczas audytu badana jest wiarygodność danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, zawartych w przedstawionych przez Wnioskodawcę dokumentach.
    3. Audytem zewnętrznym musi być objętych co najmniej 90% kosztów zadania/projektu. Audyt odbywa się w siedzibie fundacji.
    4. W ramach audytu badane jest w szczególności czy:
      1. księgi rachunkowe – w części dotyczącej ewidencji zdarzeń gospodarczych związanych z realizacją zadania/projektu,
      2. dowody księgowe, stanowiące podstawę dokonania zapisów w księgach rachunkowych,
      3. zestawienia sporządzone na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie kosztów (faktur VAT i/lub innych dokumentów o równoważnej wartości dowodowej) przedkładane przez Wnioskodawcę do rozliczenia przyznanego dofinansowania,

    są zgodne ze stanem faktycznym realizacji zadania/projektu (w tym czy prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiają sytuację finansową i majątkową zadania/projektu, według stanu na dzień sporządzenia ww. dokumentów), a także czy odpowiadają wymogom zawartym w umowie.

    Wytyczne dotyczące audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych znajdują się na stronie: https://www.pfron.org.pl/organizacje-pozarzadowe/projekty-i-konkursy-dla-organizacji-pozarzadowych/zadania-zlecane-aktualnie-realizowane-konkursy/siegamy-po-sukces-konkurs-12021/dokumentacja-konkursowa/wytyczne-dotyczace-audytu-zewnetrznego/wytyczne-dotyczace-audytu-zewnetrznego-zadanprojektow-finansowanych-w-czesci-lub-w-calosci-ze-srodkow-pfron-w-ramach-ustawy-o-rehabilitacji-zawodowej-i-spolecznej-oraz-zatrudnianiu-osob-niepelnosprawnych/#c329559

    Rozwiń artykuł ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/5/2022 z 02.11.2022r. na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków PFRON z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” + informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • Zapytanie ofertowe Z/4/2022

    Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji VII współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

    W związku z realizacją Projektu „Arteterapia drogą do twórczej integracji VII” w ramach Konkursu 1/2021 pn. „Sięgamy po sukces” z dnia 07.11.2021 współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 5 – Poprawa jakości funkcjonowania otoczenia osób niepełnosprawnych.

    Celem projektu jest zwiększenie liczby profesjonalnych opiekunów, terapeutów, wolontariuszy; podniesienie poziomu umiejętności pracy z osobami z niepełnosprawnościami, głównie w zakresie integracji społecznej, zwiększania aktywności życiowej, zaradności osobistej i twórczości poprzez zorganizowanie 12 warsztatów arteterapii z pierwszeństwem dla terapeutów, instruktorów, asystentów, wolontariuszy oraz 1 warsztat arteterapii z pierwszeństwem dla opiekunów faktycznych osób zależnych.

    Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.

    Rozwiń artykuł Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji VII współfinansowanego ze środków PFRON+info o wyborze
  • W związku z realizacją Projektu „Arteterapia drogą do twórczej integracji VII” w ramach Konkursu 1/2021 pn. „Sięgamy po sukces” z dnia 07.11.2021 współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 5 – Poprawa jakości funkcjonowania otoczenia osób niepełnosprawnych.

    Celem projektu jest zwiększenie liczby profesjonalnych opiekunów, terapeutów, wolontariuszy; podniesienie poziomu umiejętności pracy z osobami z niepełnosprawnościami, głównie w zakresie integracji społecznej, zwiększania aktywności życiowej, zaradności osobistej i twórczości poprzez zorganizowanie 12 warsztatów arteterapii z pierwszeństwem dla terapeutów, instruktorów, asystentów, wolontariuszy oraz 1 warsztat arteterapii z pierwszeństwem dla opiekunów faktycznych osób zależnych.

    Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.

     

     

    Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:

     

    Przedmiot zamówienia:

    Realizacja usługi noclegu i wyżywienia dla maksymalnie 204 uczestników warsztatów (w tym 190 terapeutów oraz 14 specjalistów). Wśród uczestników będą osoby z niepełnosprawnością. Warsztaty realizowane w systemie 3 dni – 2 noclegi, 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 13 warsztatów (na każde maksymalnie do 20 osób) w termie: od 01.06.2022 r. - 31.12.2022 r.

    Rozwiń artykuł Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji VII współfinansowanego ze środków PFRON+informacja o wyborze
  • Zapytanie ofertowe Z/2/2022

    Opracowanie zmiany projektu inwestycji pt.: „Zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoleniowo-wypoczynkowego na budynek opieki i rehabilitacji wraz z przebudową, nadbudową i rozbudową w miejscowości Wąsosze”

     

    Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane
    z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest
    w języku polskim.

    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.

     

    Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:

     

    Przedmiot zamówienia:

    Budynek opieki i rehabilitacji składa się z trzech kondygnacji. Opracowanie projektu dotyczy dwóch kondygnacji budynku parteru i piętra;

    1. Parter o pow. 719 m2, który Fundacja zaadoptuje w części na mieszkania chronione dla
      łącznie 7 niesamodzielnych osób z niepełnosprawnością oraz część dzienną jak: wspólna
      stołówka z aneksem kuchennym, salon przeznaczony do grupowych spotkań z mieszkańcami, ogólnodostępne  toalety i łazienki. Trzy niewielkie pomieszczenia przeznaczone zostaną na miejsca pracy dla opiekunów, asystentów i pozostałej kadry merytorycznej obsługującej
      całość kompleksu.
    2. Piętro o pow. 728,1 m2, na którym znajdować się będą mieszkania chronione dla max 14 osób z niepełnosprawnością narządu ruchu o znacznym i umiarkowanym stopniu
      niepełnosprawności.
    Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/2/2022 Opracowanie zmiany projektu inwestycji -Zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoleniowo-wypoczynkowego na budynek opieki i rehabilitacji wraz z przebudową,nadbudową i rozbudową w miejscowości Wąsosze + info o wyborze
  • ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/6/2021

    z 09.12.2021r.

    na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” 

    Zamawiający:      Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ

    Adres zamawiającego: ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, Telefon: tel. +48 63 211 22 19

    e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl

    I. Opis przedmiotu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest:

    Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego czterech następujących projektów:

    1. projektu „ARTETERAPIA DROGĄ DO TWÓRCZEJ INTEGRACJI VI” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000330/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2021- 31.12.2021

    Projekt jest realizowany łącznie dla 235 osób w tym opiekunowie terapeuci oraz wolontariusze którzy na co dzień pracują z osobami niepełnosprawnymi.

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 239.463,70zł:

    - 01.04.2021 –15.10.2021  rozliczono  pozycji 315 dowodów kosztowych na kwotę 91.935,62zł

    - 16.10.2021- 31.12.2021 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2021 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 23 do 29 grudnia 2021 rok.

     

    1. projektu „AKADEMIA ŻYCIA I SAMODZIELNOŚCI" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000263/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2021 - 31.03.2022

    Projekt jest realizowany łącznie dla 72 osób z niepełnosprawnością.( W okresie rozliczeniowym – 01.04.2021-31.03.2022 objęte wsparciem jest 26 beneficjentów )

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 491.164,17zł:

    - 01.04.2021 –14.09.2021  rozliczono  pozycji 302 dowodów kosztowych na kwotę 177.730,27zł

    - 15.09.2021- 31.03.2022 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2021 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2022 rok.

     

    1. projektu „ROZWIŃ SKRZYDŁA V EDYCJA" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000335/15/D Okres realizacji projektu: 04.05.2021 - 31.03.2022r. (projekt realizowany z partnerem Aeroklub Stalowowolski)

    Projekt jest realizowany łącznie dla 32 osób z niepełnosprawnością.

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 697.441,30zł:

    - 04.05.2021 –14.09.2021  rozliczono  pozycji 79 dowodów kosztowych na kwotę 115.511,13zł

    - 15.09.2021- 31.03.2022 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 04-05-2021 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu w terminie od 01 do 20 marca 2022 rok.

     

     

     

    1. projektu „Niepełnosprawny może więcej- III edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000309/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2021 - 31.03.2022r.

    Projekt jest realizowany łącznie dla 60 osób z niepełnosprawnością.

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 632.789,16 zł:

    - 01.04.2021 –17.11.2021  rozliczono  pozycji 245 dowodów kosztowych na kwotę 218.927,41zł

    - 18.11.2021- 31.03.2022 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2021 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2022 rok.

     

    Rozwiń artykuł ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z/6/2021 z 09.12.2021r. na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków PFRON z siedzibą w Warszawie + info o wyborze najkorzystniejszej oferty
  • W związku z realizacją Projektu Projekt RPWP. 07.02.02-30- 0055/17 ABC – samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Priorytet VII „Włączenie społeczne” Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne.

    Celem projektu jest zwiększenie samodzielności i sprawności 120 osób z niepełnosprawnością ruchową i intelektualną poprzez zajęcia sportowo – rehabilitacyjne, usługi asystenckie, zajęcia terapeutyczne.

    Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 2 części. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość bądź część przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.

     

    Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:

     

    Przedmiot zamówienia:

    1. Realizacja usługi noclegu i wyżywienia dla maksymalnie 10 uczestników + maksymalnie 10 asystentów. Uczestnicy to osoby z niepełnosprawnością ruchową. Pobyty wytchnieniowe w systemie 2x5dni(10 dni – 8 noclegów, 8 śniadań, 8 obiadów, 8 kolacji) w termie: od 11.10.2021 r. - 15.11.2021 r.
    2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

    55100000-1- Usługi hotelarskie

    55300000-1- Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

    Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/5/2021 Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu ABC – samodzielności dla osób z niepełnosprawnością.+ info o zmianie w sposobie przygotowania oferty-wydłużony term składania ofert+info o wyborze najkorzystniejszej oferty
  •  

    W związku z realizacją Projektu „Arteterapia drogą do twórczej integracji VI” w ramach Konkursu 1/2020 pn. „Pokonamy bariery” z dnia 09.10.2020 współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, kierunek pomocy 5 – Poprawa jakości funkcjonowania otoczenia osób niepełnosprawnych.

    Celem projektu jest zwiększenie liczby profesjonalnych opiekunów, terapeutów, wolontariuszy; podniesienie poziomu umiejętności pracy z osobami z niepełno sprawnościami, głównie w zakresie integracji społecznej, zwiększania aktywności życiowej, zaradności osobistej i twórczości poprzez zorganizowanie 15 warsztatów arteterapii z pierwszeństwem dla terapeutów, instruktorów, asystentów, wolontariuszy oraz 1 warsztat arteterapii z pierwszeństwem dla opiekunów faktycznych osób zależnych.

    Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.

     

    Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:

     

    Przedmiot zamówienia:

    1. Realizacja usługi noclegu i wyżywienia dla maksymalnie 252 uczestników warsztatów (w tym 235 terapeutów oraz 17 specjalistów). Wśród uczestników będą osoby z niepełnosprawnością. Warsztaty realizowane w systemie 3 dni – 2 noclegi, 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie16 warsztatów w termie: od 25.06.2021 r. - 31.12.2021 r.

    Harmonogram warsztatów:

    - 25-27.06.2021 – Choreoterapia

     

                - 24-26.08.2021 – Komunikacja i budowanie relacji

                - 27-29.08.2021 – Siła i odporność terapeuty

                - 3-5.09.2021 – Muzykoterapia

                - 10-12.09.2021 – Hortiterapia

    - 17-19.09.2021 – Muzykoterapia

    - 1-3.10.2021 – Choreoterapia

    - 6-8.10.2021 – Plastykoterapia

    - 8-10.10.2021 – Plastykoterapia

    - 15-17.10.2021 – ABC arteterapii

    - 22-24.10.2021 – Biblioterapia

    - 29-31.10.2021 – Teatroterapia

    - 5-7.11.2021 – Skulpturoterapia

    - 12-14.11.2021 – Zabawoterapia

    - 19-21.11.2021 – Teatroterapia

    Harmonogram może ulec zmianie w porozumieniu z Wykonawcą.

     

    Realizacja usługi wyżywienia dla maksymalnie 34 osób (wolontariusze oraz opiekun uczestników) - 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje x maksymalnie 16 warsztatów w termie: od 25.06.2021 r. - 31.12.2021 r. Harmonogram może ulec zmianie w porozumieniu z Wykonawcą.

     

    1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

    55100000-1- Usługi hotelarskie

    55300000-3- Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

    Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/4/2021 Usługa noclegu i wyżywienia w ramach Projektu Arteterapia drogą do twórczej integracji VI współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych+Info o wyborze
  • Usługa wyżywienia w ramach Projektu Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

    W związku z realizacją Projektu Projekt RPWP. 07.02.02-30- 0017/18 Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Priorytet VII „Włączenie społeczne” Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne.

    Celem projektu jest zwiększenie samodzielności i sprawności 162 osób z niepełnosprawnością poprzez udział w treningach umiejętności społecznych, aktywizujących, funkcjonalnej rehabilitacji adaptacyjnej.

    Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość bądź część przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.

     

    Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:

     

    Przedmiot zamówienia:

    1. Realizacja usługi wyżywienia w formie drobnego poczęstunku dla maksymalnie 10 uczestników x 5 dni w tygodniu  x 22 tygodnie (3 edycje) = 3300 osobo-dni
    2. Realizacja usługi na podstawie uzgodnionego harmonogramu.
    3. Szczegółowy skład dostawy będzie uzgodniony między wykonawcą, a zamawiającym przed każdą dostawą. Zapotrzebowanie głównie będzie opierać się na produktach pakowanych przykładowo takich jak: cukier, herbata, kawa, mleko, pieczywo, owoce, masło, ser żółty, ser biały, wędlina, płatki zbożowe, słodki wafelek, zimne napoje- wszystko w ilości ustalonej z zamawiającym.
    4. Wykonawca oświadcza, że ma możliwość dostosowania wyżywienia dla osób ze specjalną dietą.
    5. Przykładowy  zestaw dla 1 osoby/dziennie (maks. dla dziesięciu osób/dziennie) około 300 kcal:

    Przykładowy zestaw nr 1

    owoce i warzywa (około 200g)

    pieczywo (około 60g)

    wędlina (około 30g)

    żółty ser(około 40g)

    jogurt/soczek (około 250ml)

     

    Przykładowy zestaw nr 2

    naleśniki (około 180g)

    jogurt/soczek (około 250ml)

     

    Przykładowy zestaw nr 3

    makaron z serem (około 180g)

    owoce (około 200g)

    batonik/wafelek (około 40g)

    jogurt/soczek (około 250ml)

     

    1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

    55300000-3 – Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

     

    Termin wykonania zamówienia: 10.06.2021 r. do 31.07.2023r.

    Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/3/2021 Usługa wyżywienia w ramach Projektu Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+ INFO o wyborze
  • Usługa transportu osób w ramach Projektu Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

    W związku z realizacją Projektu Projekt RPWP. 07.02.02-30- 0017/18 Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Priorytet VII „Włączenie społeczne” Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne.

    Celem projektu jest zwiększenie samodzielności i sprawności 162 osób z niepełnosprawnością poprzez udział w treningach umiejętności społecznych, aktywizujących, funkcjonalnej rehabilitacji.

    Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość bądź część przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.

     

    Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi:

     

    Przedmiot zamówienia:

     

    Realizacja usługi transportu na zajęcia przez 22 tygodnie w roku przez 5dni w tygodniu przez 3 edycje (330 wyjazdów na zajęcia przez okres realizacji usługi) dla maksymalnie 10 osób podczas jednorazowego przewozu (możliwość kilkoma pojazdami)

    Transport osób (w tym z niepełnosprawnością oraz wózków inwalidzkich)

    1. Realizacja usługi transportowej dla osób (w tym z niepełnosprawnością ruchową, dzieci i młodzież) średnio 2 500 km miesięcznie.
    2. Maksymalna liczba kilometrów do zrealizowania to 52 800km
    3. Zamawiający wymaga aby transport był dostosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
    4. Wykonawca zapewnia opiekuna przejazdu podczas transportu.
    5. Transport dodatkowych wózków na przyczepce samochodowej.
    6. Miejsce prowadzonych zajęć:  Fundacji PODAJ DALEJ-Południowa 2a, 62-510 Konin oraz Osada Janaszkowo-Wąsosze 73, 62-561Ślesin
    7. Jednorazowy przewóz grupy max. 10 osób- możliwe kilkoma pojazdami
    8. Realizacja usługi w okresie od 01.06.2021 r. do 31.07.2023 r. Harmonogram realizacji a także trasa zostaną uzgodnione na etapie podpisywania umowy z wykonawcą.
    9. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

    60130000-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

    Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe Z/2/2021 Usługa transportu osób w ramach Projektu Dom samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+info o wyborze
  • ZAPYTANIE OFERTOWE

    z 13.01.2021r.

    na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” 

    Zamawiający:      Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ

    Adres zamawiającego: ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, Telefon: tel. +48 63 211 22 19

    e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl

    I. Opis przedmiotu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest:

    Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego pięciu następujących projektów:

    1. projektu „ARTETERAPIA DROGĄ DO TWÓRCZEJ INTEGRACJI V” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000282/15/D Okres realizacji projektu: 01.03.2020- 31.03.2021

    Projekt jest realizowany łącznie dla 215 osób w tym opiekunowie terapeuci oraz wolontariusze którzy na co dzień pracują z osobami niepełnosprawnymi.

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 229.009,79zł:

    - 01.03.2019 –29.09.2020  rozliczono  pozycji 277 dowodów kosztowych na kwotę 85.860,09zł

    - 30.09.2020- 31.03.2021 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-03-2020 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2021 rok.

     

    1. projektu „AKADEMIA ŻYCIA I SAMODZIELNOŚCI" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000263/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2020 - 31.03.2021

    Projekt jest realizowany łącznie dla 72 osób z niepełnosprawnością.

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 491.177,26zł:

    - 01.04.2020 –23.09.2020  rozliczono  pozycji 275 dowodów kosztowych na kwotę 158.779,89zł

    - 24.09.2020- 31.03.2021 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2020 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2021 rok.

     

    1. projektu „ROZWIŃ SKRZYDŁA IV EDYCJA" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000284/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2020 - 31.03.2021r. (projekt realizowany z partnerem Aeroklub Stalowowolski)

    Projekt jest realizowany łącznie dla 30 osób z niepełnosprawnością.

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 688.186,44zł:

    - 01.04.2020 –30.10.2020  rozliczono  pozycji 144 dowodów kosztowych na kwotę 258.579,30zł

    - 31.10.2020- 31.03.2021 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2020 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2021 rok.

     

     

    1. projektu „S.A.M. – samodzielny, aktywny, mobilny" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000295/15/D Okres realizacji projektu: 01.09.2020 - 31.03.2021r.

    Projekt jest realizowany łącznie dla 60 osób z niepełnosprawnością.

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 866.238,00zł:

    - 01.09.2020 –27.11.2020  rozliczono  pozycji 49 dowodów kosztowych na kwotę 31.851,55zł

    - 28.11.2020- 31.03.2021 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-09-2020 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2021 rok.

     

    1. projektu „Niepełnosprawny może więcej- II edycja" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000236/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2018 - 31.03.2021r.

    Projekt jest realizowany łącznie dla 60 osób z niepełnosprawnością.

    Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia finansowego na kwotę 866.238,00zł:

    - 01.04.2019 – 31.03.2020 rozliczono pozycji 569 dowodów kosztowych na kwotę 499358,49 zł

    - 01.04.2020 –18.09.2020  rozliczono  pozycji 244 dowodów kosztowych na kwotę 172.482,26zł

    - 19.09.2020- 31.03.2021 bieżące wydatki.

    Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2020 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2021 rok.

     

     

    1. Audytor dokonuje oceny dokumentów finansowych i rzeczowych w odniesieniu do działań zrealizowanych przez Wnioskodawcę. Ocenie audytora podlega zgodność realizacji zadania/projektu z jego założeniami określonymi we wniosku oraz w umowie. Podczas audytu badana jest wiarygodność danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, zawartych w przedstawionych przez Wnioskodawcę dokumentach związanych z realizowanym zadaniem/projektem.
    2. W ramach audytu badane jest w szczególności czy:
      1. księgi rachunkowe – w części dotyczącej ewidencji zdarzeń gospodarczych związanych z realizacją zadania/projektu,
      2. dowody księgowe, stanowiące podstawę dokonania zapisów w księgach rachunkowych,
      3. zestawienia sporządzone na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie kosztów (faktur VAT i/lub innych dokumentów o równoważnej wartości dowodowej) przedkładane przez Wnioskodawcę do rozliczenia przyznanego dofinansowania,

    Wytyczne dotyczące audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych znajdują się na stronie: http://www.pfron.org.pl/organizacje-pozarzadowe

    Rozwiń artykuł ZAPYTANIE OFERTOWE z 13.01.2021r. na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, zwanym dalej „PFRON” + inf o zmianie w Opisie zamówienia+info o wyborze
Podmiot udostępniający informacje: BIP Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ Data stworzenia : 2017-02-01 20:44 Autor : Administrator Data publikacji : 2017-02-01 20:44 Osoba udostępniająca na stronie : Administrator Data ostatniej modyfikacji : 2020-07-08 12:44 Osoba modyfikująca : Małgorzata Dębowska