BIP Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ

Zapytanie Ofertowe PFRON - na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów z dnia 21.11.2017 + protokół z wyboru oferenta

ZAPYTANIE OFERTOWE

z dnia 21.11.2017r.

na przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” 

Zamawiający:      Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ

Adres zamawiającego: ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, Telefon: tel. +48 63 211 22 19

e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl

I. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego dwóch następujących projektów:

  1. projektu „NIEPEŁNOSPRAWNY MOŻE WIĘCEJ": współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000153/15/D Okres realizacji projektu: 01.04.2016- 31.03.2018

Projekt jest realizowany łącznie dla 55 osób z niepełnosprawnością ruchową.

Audytowi podlegają  dwa okresy rozliczenia wartości projektu na kwotę 494,190,21zł:

- 01.04.2017 –15.09.2017  rozliczono  pozycji 259 dowodów kosztowych na kwotę 180.454,05zł

- 16.09.2017- 31.03.2018 bieżące wydatki.

Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-04-2017 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 marca 2018 rok.

 

  1. projektu „ARTETERAPIA DROGĄ DO TWÓRCZEJ INTEGRACJI 2017” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie AL. Jana Pawła II nr 13, zwanym dalej „PFRON” Numer umowy o dofinansowanie: ZZO/000215/15/D Okres realizacji projektu: 01.09.2017- 31.12.2017

- Projekt jest realizowany łącznie dla 84 osób w tym opiekunowie terapeuci oraz wolontariusze którzy na co dzień pracują z osobami niepełnosprawnymi.

- Audytowi podlegają  jeden okresy rozliczenia finansowego na kwotę 92.677,20zł:

- 01.09.2017 –31.12.2017  - bieżące wydatki.

Okres, który ma zostać objęty audytem od 01-09-2017 do dnia audytu, termin przeprowadzenia audytu – w terminie od 01 do 20 grudnia 2017 rok.

 

 

  1. Audytor dokonuje oceny dokumentów finansowych i rzeczowych w odniesieniu do działań zrealizowanych przez Wnioskodawcę. Ocenie audytora podlega zgodność realizacji zadania/projektu z jego założeniami określonymi we wniosku oraz w umowie. Podczas audytu badana jest wiarygodność danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, zawartych w przedstawionych przez Wnioskodawcę dokumentach związanych z realizowanym zadaniem/projektem.
  2. W ramach audytu badane jest w szczególności czy:
    1. księgi rachunkowe – w części dotyczącej ewidencji zdarzeń gospodarczych związanych z realizacją zadania/projektu,
    2. dowody księgowe, stanowiące podstawę dokonania zapisów w księgach rachunkowych,
    3. zestawienia sporządzone na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie kosztów (faktur VAT i/lub innych dokumentów o równoważnej wartości dowodowej) przedkładane przez Wnioskodawcę do rozliczenia przyznanego dofinansowania,

Wytyczne dotyczące audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych znajdują się na stronie: http://www.pfron.org.pl/organizacje-pozarzadowe

II. Wybór audytora:

Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wraz z ofertą dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do realizacji usługi.

Przez podmioty/osoby posiadające odpowiednie umiejętności w/w zakresie rozumie się:

  1. dysponujące osobami o udokumentowanych kwalifikacjach,
  2. posiadające udokumentowane doświadczenie w zakresie audytowania zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych (przynajmniej 3 zadania/projekty),
  3. posiadające udokumentowane doświadczenie związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych,
  4. posiadające udokumentowane doświadczenie w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego i/lub audytu wewnętrznego.
  5. skład zespołu przeprowadzającego audyt zewnętrzny zadania/projektu powinien być co najmniej dwuosobowy. W skład zespołu powinna wchodzić co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta.

Przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w zakresie przeprowadzania audytu należy rozumieć osoby spełniające warunki określone w art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.). W przypadku osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu zewnętrznego projektu warunki wskazane w ust. 3 pkt 2-4 stosuje się odpowiednio.

 

Podmiot ubiegający się o przeprowadzenie audytu zewnętrznego zadania/projektu zobligowany jest do złożenia:

  1. wykazu wykonanych audytów zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych wraz z terminem ich wykonania,
  2. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia,
  3. potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego.

Informacje na temat posiadanego doświadczenia powinny dotyczyć doświadczenia osób, które będą bezpośrednio zaangażowane w realizację zlecenia jak również podmiotu ubiegającego się o uzyskanie zlecenia na przeprowadzenie audytu..

Warunkiem ubiegania się o przeprowadzenie audytu powinno być spełnienie warunku bezstronności i niezależności w stosunku do badanego Beneficjenta.

Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli osoba lub podmiot przeprowadzający audyt, w szczególności:

-   posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w Jednostce audytowanej lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, w której mam wykonać usługę dotyczącą audytu zewnętrznego zadania/projektu,

-  jest lub był w ciągu ostatnich 3 lat przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem Jednostki audytowanej albo jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,

-  w ostatnich 3 latach uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu zewnętrznego;

-  osiągnął chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 50% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz Jednostki audytowanej, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych – nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt,

-  jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia i nie jestem związany(-a) z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych Jednostki audytowanej albo zatrudniającą przy prowadzeniu audytu takich osób,

-   jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację, zarządzanie zadaniem/projektem, którego dotyczy audyt,

-  poprzez spełnienie warunku bezstronności i niezależności rozumie się przede wszystkim nie pozostaję w stosunku pracy lub zlecenia z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,

- innych powodów, które spowodowałyby, że nie spełniam warunków bezstronności i niezależności.

Oświadczenie odnośnie bezstronności audytora powinno stanowić integralną część oferty składanej dokumentacji z wyboru audytora.

III. Sposób obliczenia ceny:

Oferent wycenia usługę dla każdego projektu oddzielnie:

  1. projekt „NIEPEŁNOSPRAWNY MOŻE WIĘCEJ " – kwota ……………….zł.
  2. projekt „ARTETERAPIA DROGĄ DO TWÓRCZEJ INTEGRACJI 2017”- kwota …………………zł.

Łączna wartość brutto podana w PLN wraz z podatkiem VAT za cały przedmiot zamówienia opisany w pkt.l.

IV.  Inne istotne elementy związane z realizacją zamówienia:

a)     rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w PLN,

b)    Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wraz z ofertą aktualnego (3 miesiące) zaświadczenia o wpisie z ewidencji działalności gospodarczej lub z KRS

c)     Wymagany termin zawarcia umowy na wykonanie usługi do 30.11. 2017 r.

d)    Wymagany termin przeprowadzenia audytu projektu „NIEPEŁNOSPRAWNY MOŻE WIĘCEJ " w okresie od 01- 20.03.2018 roku.

e)     Wymagany termin dostarczenia raportu do projektu „NIEPEŁNOSPRAWNY MOŻE WIĘCEJ " zawierającego opinię 26.03.2018 roku.

f)    Wymagany termin przeprowadzenia audytu projektu „ARTETERAPIA DROGĄ DO TWÓRCZEJ INTEGRACJI 2017” w okresie od 01 do 20 grudnia 2017 rok.

g)     Wymagany termin dostarczenia raportu do projektu „ARTETERAPIA DROGĄ DO TWÓRCZEJ INTEGRACJI2017” zawierającego opinię 27.12.2017 roku.

 

 

Termin złożenia oferty: Ofertę należy przesłać na adres mailowy: sekretariat@podajdalej.org.pl w terminie do dnia 29.11.2017r. do godziny 13:00 oraz w formie pisemnej wraz z niezbędnymi załącznikami w terminie do dnia 29.11.2017r. do godz.13.00 (liczy się data wpływu do siedziby) w

siedzibie Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ

Adres zamawiającego: ul. Południowa 2A, 62-510 Konin, Telefon:+48 63 211 22 19

V.   Tryb postępowania: zapytanie cenowe zgodnie z zasadą konkurencyjności.

VI.   Kryteria oceny ofert: cena -100%

VII. Pozostałe informacje:

1.    Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze. Postępowanie nie jest prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) 

2.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy ocena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę zaplanowaną w budżecie projektu na realizację powyższego działania.

3.    Zamawiający powiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożą oferty o wynikach postępowania poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej: podajdalej.org.pl.

4.     Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

Zapytanie ofertowe zostanie stronie internatowej pod adresem: podajdalej.org.pl

Osoba do kontaktu Dorota Kwiatkowska Telefon: +48 63 211 22 19

 

PRZEPRASZAMY ZA ZAMIESZANIE ALE W OFERTĘ WDAŁ SIĘ BŁĄD DOTYCZĄCY E-MAILA OFERTY PROSIMY PRZESYŁAĆ NA: fundacja@podajdalej.org.pl

 


Data wytworzenia: 2017-11-21 13:24 Autor: Małgorzata Dębowska Data publikacji: 2017-11-21 13:24 Osoba udostępniająca na stronie: Karol Stolarski Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-05 Osoba modyfikująca: Małgorzata Dębowska
Podmiot udostępniający informacje: BIP Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ Data stworzenia : 2017-01-23 10:18 Autor : Administrator Data publikacji : 2017-01-23 10:18 Osoba udostępniająca na stronie : Data ostatniej modyfikacji : 2017-01-23 10:54 Osoba modyfikująca : Administrator