BIP Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ

Usługa remontowo - budowlana zgodnie z załączonym przedmiarem robót w mieszkaniach treningowych dla osób niepełnosprawnych w Koninie. + Protokół wyboru oferenta

W związku z realizacją Projektu „Akademia Samodzielności dla osób z niepełnosprawnością w Wielkopolsce” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Priorytet VII „Włączenie społeczne” Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne oraz „Start-up for Young disabled people’’, który jest finansowany ze środków The Velux Fundations,

 

Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich zapisów zawartych w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do niego. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą cały zakres przedmiotu zamówienia, sporządzoną w języku polskim i w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad konkurencyjności, przejrzystości, jawności, uczciwej konkurencji, równości szans i równego traktowania Wykonawców.

 

Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania zgodnie z poniższym opisem:

 

Przedmiot zamówienia :

  1. Usługa remontowo budowlana zgodnie z załączonym przedmiarem robót, polegająca na odmalowaniu pomieszczeń, częściowej wymianie wykładziny PCV, częściowym remoncie pomieszczeń kuchennych i łazienek w mieszkaniach treningowych dla osób niepełnosprawnych w Koninie.
  2. Realizacja zamówienia w okresie: od chwili podpisania umowy do 11.02.2018 r.
  3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane.

6.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

7.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zamówienia.

 

Termin wykonania zamówienia: od chwili podpisania umowy do 11.02.2018 r.

 

Wykluczenie Wykonawców, warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

 

  1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w postaci wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
  2. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równa co najmniej 50 000 zł.
  3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne.
  4. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. Prawo restrukturyzacyjne lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe.
  5. Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy
    a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta pełnomocnika,

- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Zamawiający wykluczy ww. podmioty z postępowania.

6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający stawia ten warunek dla osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:

pracownicy fizyczni – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych polegających na malowaniu, tynkowaniu, murowaniu, wymianie nawierzchni podłóg.

Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy przez cały okres realizacji inwestycji, polegających na sprawdzeniu spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących ww. czynności, a w szczególności do:

- żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny,

- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów,

- przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania pracy bądź w czasie realizacji zamówienia.

W terminie 10 dni od podpisania umowy a także w trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu wskazanych niżej dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących ww. czynności w trakcie realizacji zamówienia:

Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, wskazanie, że objęte wezwaniem Zamawiającego czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.

Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci zapłaty przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu, o którym mowa powyżej. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli do Państwowej Inspekcji Pracy.

 

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą.

  1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego) następujące dokumenty:
  1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji, lub Wykonawca nie jest w stanie upadłości. Osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej składają swoje CV.

- jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

- jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania.

W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, jednakże Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

  1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
    a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

Dowodami, o których mowa są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o  obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, które powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego.

  1. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu powierzonych do wykonania prac oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.
  2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym na druku stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
  3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
  4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu na druku stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
  5. Dokumenty potwierdzające umocowanie do podpisania oferty, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, np.: pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum.

- w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np.: spółki cywilne, konsorcja) – Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub wykonywania usług przez Podwykonawcę, oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy Podwykonawca. Oświadczenie to może być uzupełnione przez Wykonawcę, jeśli nie zostanie dołączone do oferty.

- jeśli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

- Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości i parametrów we wszystkich przeznaczonych do tego miejscach występujących w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać i wprowadzać dodatkowych pozycji do Formularza ofertowego. Jedyne zmiany mogą dotyczyć dodania wierszy w tabeli tj. w zakresie wykazu osób z odpowiednim doświadczeniem.

 

Informacje o sposobie porozumiewania się Zmawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazaniu osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

  1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje mogą być przekazywane przez Strony pisemnie lub drogą elektroniczną. Poprzez przekazanie drogą elektroniczną rozumie się przesłanie e-maila zawierającego skan dokumentu podpisanego przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo działające w imieniu Zamawiającego. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji drogą elektroniczną, każda ze Stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Do kontaktu drogą elektroniczną należy używać adresu e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl
  2. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest:

Dorota Kwiatkowska pod nr. telefonu 63 211 22 19.

  1. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego przesyłając swoje zapytania na adres e-mail:  fundacja@podajdalej.org.pl

 

Termin związania ofertą

  1. Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od terminu składania ofert.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Sposób przygotowania oferty

  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  3. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. W przypadku, gdy informacje wskazane w formularzu nie dotyczą Wykonawcy zaleca się wpisać „nie dotyczy” w odpowiednią rubrykę formularza.
  4. Oferta oraz załączone do niej dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę oraz załączone do niej dokumenty podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. Jeżeli osoba/osoby podpisująca(e) ofertę działa/działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. Podpis osoby uprawnionej/upoważnionej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np.: będzie uzupełniony pieczątką imienną). Z treści dokumentu pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu.
  5. W przypadku składania oferty w formie papierowej zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. W przypadku składania oferty drogą elektroniczną zaleca się przesłanie oferty zeskanowanej w jednym pliku z kolejno ponumerowanymi stronami.
  6. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
  7. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres fundacja@podajdalej.org.pl , lub przesłana pocztą/kurierem lub dostarczona osobiście na adres: Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ, ul. Południowa 2 A, 62-510 Konin, do dnia 30.01.2018 do godz. 12.00 (liczy się data wpływu).
  8. W temacie e-mail lub na kopercie Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia oznakowania o następującej treści:

Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Usługa remontowo budowlana. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

  1. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy.
  2. Zmiany w treści oferty w zakresie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisane oferty należy opatrzyć dodatkowo opisem lub do treści tematu e-mail wpisać „ZMIANA”. W przypadku złożenia kilku zmian należy dodatkowo zawrzeć „ZMIANA NR….”
  3. Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną ofertę lub e-mail zawierające powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem „WYCOFANIE”.
  4. Złożone wraz z ofertą informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oddzielone od pozostałej części oferty i umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu lub w odrębnym skanie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu udostępnienie jawnych elementów oferty innym uczestnikom postępowania. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.

 

Miejsce i termin składania ofert.

  1. Oferty w formie papierowej należy składać w siedzibie fundacji: Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ, ul. Południowa 2 A, 62-510 Konin.
  2. Oferty w formie elektronicznej należy przesłać na adres e-mail: fundacja@podajdalej.org.pl
  3. Termin składania ofert upływa: 30.01.2018 r. o godz.: 12.00 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.01.2018 r. o godz.: 13.00
  4. O ważności złożenia oferty będzie decydowała data i godz. jej wpływu do Zamawiającego.

 

Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował  przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenie tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie: cena oraz gwarancja.

  1.  Cena – 60 pkt (60%). Oferta o najniższej cenie otrzymuje maksymalną ilość punktów za cenę, każdej następnej ofercie przyznaje się proporcjonalnie mniej punktów.

Zastosowany wzór do obliczenia punktowego:

 

Ocena oferty =  x 60 pkt

  •  

Cena najniższa – najniższa cena brutto  za realizację zamówienia

Cena badana – cena brutto oferty badanej

Cena oferty brutto musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyjmuje się matematyczną zasadę zaokrąglania trzeciej liczby po przecinku, tj.:

- w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra „5” lub wyższa, wówczas wartość drugiej cyfry ulega zaokrągleniu „w górę” (np.: wartość 0,255 musi zostać zaokrąglona do 0,26),

- w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra „4” lub niższa, wówczas wartość drugiej cyfry ulega zaokrągleniu „w dół” (np.: wartość 0,254 musi zostać zaokrąglona do 0,25).

Podana przez Wykonawcę cena brutto będzie stała tzn. nie ulegnie zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.

Cena brutto oferty musi obejmować wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (w tym zysk, opłaty, podatki i inne zgodnie z obowiązującymi przepisami).

  1. Gwarancja  - 40 pkt (40%).  Oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzymuje maksymalną ilość punktów za gwarancję, każdej następnej ofercie przyznaje się proporcjonalnie mniej punktów. Sposób obliczenia punktów w tym kryterium przedstawia poniższy wzór:

 

                     Okres gwarancji oferty badanej

            G = ----------------------------------------- x 40 pkt

                      Najdłuższy okres gwarancji

 

UWAGA: Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące.

 

Końcową ocenę stanowi suma punktów pozyskanych według wymienionych wyżej kryteriów, przy czym obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z uwzględnieniem trzeciego miejsca po przecinku.

 

Ocena ofert i informacje uzupełniające

  1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wyjaśnień do oferty, nieprowadzących do zmiany jej treści.
  2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

- będzie niezgodna z treścią Zapytania ofertowego,

- będzie niepodpisana,

- złożona przez Wykonawcę podlegającemu wykluczeniu,

- złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,

- zawierającą błędy w obliczeniu ceny,

- stanowiącą czyn nieuczciwej konkurencji,

- zawierającą rażąco niską cenę.

  1. Wyniki oceny ofert zostaną opublikowane na stronie Zamawiającego oraz wysłane drogą elektroniczną do Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

 

Istotne postanowienia umowy.

  1. Umowa z Wykonawcą zostanie podpisana w przypadku dostępności środków i podpisanej umowy na wykonanie WRPO. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu UE, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.
  2. Wzór – projekt umowy stanowi załącznik nr 7 do Zapytania ofertowego.
  3. Dopuszczalność wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określa warunki tych zmian w § 11 istotnych postanowień umowy (załącznik nr 7 do Zapytania ofertowego).

 

Pouczenie o środkach ochrony prawnej

W niniejszym postępowaniu nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki do Zapytania ofertowego:

Załącznik nr 1 – formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych

Załącznik nr 3 – oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 4 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

Załącznik nr 5 – wykaz robót budowlanych

Załącznik nr 6 – wykaz osób

Załącznik nr 7 – istotne postanowienia umowy    


Data wytworzenia: 2018-01-16 11:00 Autor: Małgorzata Dębowska Data publikacji: 2018-01-16 11:00 Osoba udostępniająca na stronie: Karol Stolarski Data ostatniej modyfikacji: 2018-01-30 Osoba modyfikująca: Małgorzata Dębowska
Podmiot udostępniający informacje: BIP Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ Data stworzenia : 2017-01-23 10:18 Autor : Administrator Data publikacji : 2017-01-23 10:18 Osoba udostępniająca na stronie : Data ostatniej modyfikacji : 2017-01-23 10:54 Osoba modyfikująca : Administrator